Asuntoon aiemmin muuttaessani oli kaikille jaettu lappu, missä oli ilmoitus talon veden kulutuksen reilusta kasvusta. Ei mitään muutosta asiaan, eikä ole enää lappuja tullut, vaikka olisi aihe. Ilmeisesti soskun rahoilla vuokransa maksattavat eivät ole kiinnostuneita kuin lisäämään talonsa kuluja. Ja mikä ihme siinä on että on että vessassa täytyy käydä kokoajan kymmenen kertaa peräkkäin ja yöllä tietenkin. Eikö ole yhtään järkeä päässä?
Kokoajan vessassa käyvät ja vettä
3
70
Vastaukset
- mohammed
Minä laittaa lämmin vesi hana, tulee mukava lämpö asunto ja uuni pääle myös, minä tykätä lämpö. Kukaan ei voi kielto minulta vesi käyttö.
- Temppurata-apina
No ajattelepa itse, minkä vuoksi ihminen käy vessassa. Minun käsittääkseni syy ei yleensä ole naapureille v!ttuilun tarve eikä se, että haluaisi jostakin syystä juoksuttaa mahdollisimman paljon vettä putkistossa. Harvemmin myöskään se, että vessassa käynti olisi erityisen hauskaa.
- ValitseNimimerkkiPiste
Ettei vaan olisi vanhoja pönttöjä, jotka valuttaa asukkaan tietämättä yötä päivää? Kai siellä joku on käynyt tarkastamassa, sillä sitä ei esimerkiksi huonokuuloinen vanhus välttämättä ymmärrä tarkistaa. Ja vaikka ihmiset kävisikin vessassa monta kertaa päivässä, niin minkäs teet? Sillon tehdään tarpeet kun hätä iskee. Parempi se on sisälle tehdä, kuin vaikka talon nurkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83573723Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2373044Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy622501Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1781552Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241494Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31458Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641450Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141055- 611012
- 93955