Nyt mamu on kiinni!

RautoihinHeti

Aurassa raiskausta yrittänyt vangittiin – yritti samaa toistamiseen

TS/Mikael Rydenfelt

Turun Sanomat

Varsinais-Suomen käräjäoikeus vangitsi ulkomaalaistaustaisen miehen, joka yritti raiskata nuoren naisen Aurassa 18. lokakuuta 2015.

Samaisen, jo kuusi vuotta Auranmaalla asuneen miehen epäillään poliisin mukaan syyllistyneen lokakuisen tapauksen lisäksi toiseen raiskauksen yritykseen Aurassa helmikuussa.

Tekotavaltaan kuluvan vuoden puolella tapahtunut raiskauksen yritys muistutti lokakuussa tapahtunutta. Vuonna 1975 syntynyt mies oli käynyt polulla takaapäin naisen kimppuun, kaatanut uhrin maahan ja yrittänyt tehdä tälle seksuaalista väkivaltaa. Poliisin mukaan mies oli poistunut melko pian paikalta naisen huudettua apua.

Tapahtumapaikalle hälytettiin poliisi, mutta tekijää ei tavoitettu. Miehen jäljille päästiin lopulta todistajien kertomusten perusteella, ja epäilty otettiin kiinni joitakin päiviä tapahtuneen jälkeen.

Mies vangittiin tutkimusten jälkeen todennäköisin syin epäiltynä kahteen raiskauksen yritykseen.

Rikosasian varsinainen käräjäoikeuden käsittely on huhtikuun alussa.

TS
--------

Kuka tuntee tuollaisen vuonna 1975 syntyneen auranmaalaisen mamun? Siis raiskaajamamu on noin 40-vuotias.

8

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyiImbesilliäPaskaa

Auratkaa se raatokärpäsen sikiöstä kehittynyt matu helvettiin!

• SusilleRaadeltaviksiNe

Joukkoraiskauksen tehneistä miehistä yksi hirttäytyi vankilassa. Mukesh Singh ja kolme muuta saivat kuolemantuomion. Nelikon valitus odottaa käsittelyä. Kuudes, alaikäinen tekijä sai kolmen vuoden tuomion.

BBC lähettää tunnin mittaisen dokumenttiohjelman India's daughter (suom. Intian tytär) ensi sunnuntaina kansainvälisenä naisten päivänä.

Dokumentissa haastatellaan myös muita raiskaajia. Nimellä Gurav esiintyvä mies kertoo pieni hymynkare kasvoillaan, miten hän raiskasi 5-vuotiaan tytön. Dokumentaristin kysyessä, miten hän pystyi siihen, Gurav vastaa hämmentyneellä katseella.

- Hän oli kerjäläistyttö. Hänen elämällään ei ollut mitään arvoa.

• Haatajapena

Mv lehdessä on nimi Lucian bedu!

• Mamustaja

Lucian on vanha muinaishämäläinen etunimi. Bedu tarkoittaa Perä-Pohjolassa olevaa aitoa fennomaanista beduiiniä. Eikö?

• kyssäri

Mistä tiedät, että kyseessä on mamu? Päättelitkö nimen perusteella?

• saatananmamut

Hyvä! paskamamu ensin vankilaan jossa kaverit (hyvää porukkaa) sitä hakkaa aikansa ja senjälkeen karkotus kotimaahansa, missä toivottavasti saa kuolemantuomion.

• Demlahuolenpitää

Suomen vankiloissa raiskaajat ovat turvassa "liskojen" osastolla, joten paskakasat eivät tule hakatuksi vankilahierarkian mukaisesti.

• nm1

Ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe