Nyt puuhaihmiset liikkeelle ja Matti Volvo Markkaselle monumentti raitalan sahan kohdille sinne ajoi viimeisessä ryöstössä käyttämäsä opel kadetin Multialta jatkoi Volvo 343 matkaa Ruotsinpuolelle
Volvo Markkanen
Zeppeliin
3
87
Vastaukset
- lestikille
volvo markkaunen oli täys paska äijänretale sitä ei kukaan jää kaipaamaan, kusipää
- VolVOLLakin
Miesten mies aivan oikeasti , senaikainen alansa ammattilainen . Nyky klopit eivät osaa eivätkä rohkene muiden kun mummojensa tenapaketin vohkimiseen . Kai käyytävät itse vielä vaippoja.
- mattioliammattimies
Kansa on tyhmää ,kun Markkanen oli karkuteillä niin vanhemmat eivät uskaltaneet lähettää lapsiaan kouluun. Ei Matti muuta tehnyt ,kun kävi hakemassa pankista rahaa, mutta tyhmä kansa ei sitä ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940