Haluaisin kysyä miehiltä, miten kuuluu ottaa suihin? Siis niin että se tuntuu parhaalta? Jätkäkaveri on ehdottanut että ottaisin suihin, mutta en "viitsi", koska pelkään etten tekisi jotain oikein. Kaikki muut kyllä luonistuu.. Kiitos jos viitsitte vastata!
MIEHILLE!!!
N18
3
1748
Vastaukset
suuseksipalstaa siellä tätä on vatvottu jo moneen kertaan.
Tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin, että muna suuhun vain ja opettelemaan. =)- ikuinen neitsyt
Ettepä te naiset voi tehdä niissä asioissa mitään väärin. Jos nainen ei tyydyty, se on miehen vika ja jos mies ei tyydyty, se on miehen vika... Heh, se on kai sitä tasa-arvoa, vai?
- vaikka...
Ajatella että edessä seisova kalu on maailman paras jäätelö tai tikkari jota imet ja nuolet!!!Ja kun muistaa että hampaita ei saa käyttää niin eiköhän se siitä...Ja siemesyöksyyn asti tietenkin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586