Tietäiskö kukaan onko myynnissä pyöreää ilmanvaihtoventtiiliä jota voi säätää naruilla joko täysinauki ,tai puoliauki ,tai kiinni? En ole löytänyt netistä mokomaa.Joskus 30 vuotta sitten laitoin vanhaan kototalooni semmoisan.Kaikki oon selannut ; Pisla,Haltton,Velco,Uponor,Pax , ei missään näy.Jos jollakin hyvätoimiva ,niin ostan. Sp on : [email protected]
Säädettävä räppänä.
6
2249
Vastaukset
- Nipsa
Ei pyöreä, mutta voi laittaa 100 mm pyöreään putkeen:
http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/LVI/Ilmanvaihto/Seinaventtiili/Saleikkoventtiili-2000020665/
Tuolta löytyy myös muita vaihtoehtoja.- VääräHaku
Kiitti, minäkin etsin samaa "räppänää".
- Kilsanmäki
Esim Starkin verkkokauppa myy näitä PSV,eli pikasulkuventtiileitä. Vanha nimike oli HPS.Valmistuspaikka Toijala LapinLeimu Oy jonka seinässä nykyään jo lukee Fläkt Woods.
- JuhaniK
Löysitkö venttiilin? Minulla on talossa sellaisia ja tarvitsisin pari lisää.
Mistä voisi ostaa tai tilata?
Tarkoitan pyöreää metallista lautasventtiiliä josta lähtee alaspäin yksi naru.
Narusta vetämällä kuuluu naksahdus ja venttiili jää
raolleen, lisää vetämällä kuuluu taas naksahdus ja venttiili jää täysin auki.
Taas vetämällä venttiili menee kiinni. - venttiili
kärkkäiseltä löytyy
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/pisla-264-100-mm-liukuventtiili - JuhaniK
Kiitti. Ei vielä löytynyt sitä etsittyä.
Venttiililtä lähtee siis vain yksi naru, jota vetämällä
alaspäin saadaan asennot vähän auki, täysin auki ja kiinni.
Minulla on niitä seinissä ja en ole enää mistään löytänyt uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832