olipa kerran tyttö nimeltä iiris hän meni ulos mutta hän oli 7 vuotias hetken kuluttua hän eksyi pieneen metsä tiehen jonka perällä oli talo talo näytti 100 vuotta vanhalta mutta tyttö meni talon sisälle kuuli yläkerrasta äänen hän rohkeni mennä katsomaan rappuset oli maalattu verellä ja siällä haisi ruumis mutta yhtäkkiä iiris näkee jonkun laihan huono kuntoisen tytön hän sanoi .,,. kuka olet hän vastasi olen carrie entä sinä olen iiris miksi olet täälä iiris kysy hän sanoi juokse taka ovesta isäni tulee iiris juoksi kotiin mutta ei kertonut tästä tilaanteesta vanhemmille seuraavana päivänä iiris meni taloon mutta tytön isä ei ollu paikallla joten tyttö kertoi että hänen isä oli hakannut ja pahoin pidellyt lasta
kiitos laittakaa kommenttii et haluutteko 2 osaa sori kirjotus virheist mut oon 9 enkä jaksanu kirjottaa
pelottava tyttö ., lue
swäg-kauhu
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683