Olen töissä vartijana enkä kestä enää: vittumainen pomo, idiootit työkaverit, kusipäiset asiakkaat, toistuvat uhkatilanteet, paskat työajat ja sokerina pohjalla surkea palkka josta jää vain muutama kymppi enemmän käteen kuin tukien varassa eläen. Pahinta kuitenkin on että lapseni ei ole kunnolla sopeutunut vuoropäiväkotiin.
Ainoa asia mikä estää ottamasta lopareita on se ettei talouteni kestä karenssia. Mutta jos menetän kelpoisuuteni työn jatkamiseen pyytämällä poliisia perumaan vartijakorttini, seuraako siitä karenssi? Entä jos "mokaan" tarkoituksella niin pahasti että poliisi ottaa omasta aloitteestaan kortin pois?
Joudunko karenssille jos luovun vartijakortistani?
6
105
Vastaukset
- väärä_osoite
Kannattaisko asiaa kysyä mieluummin vaikka työkkäristä tai kelasta kuin täältä?
- kaikki.tietävä
Miksi? Eihän ne työkkärissä tai kelassa mitään tiedä, toisin kuin täällä suoli24:ssä!
- asiiaast
kaikki.tietävä kirjoitti:
Miksi? Eihän ne työkkärissä tai kelassa mitään tiedä, toisin kuin täällä suoli24:ssä!
Mielenkiintoista. Minkä luonteinen olet?
- joku_muu
asiiaast kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minkä luonteinen olet?
Varmaan sarkastinen?
- Parempikatsoakuinkatua
En osaa varmasti sanoa mitään muuta kuin, että tänä päivänä vakituinen työpaikka on jo harvinaisuus. Varmasti eläisit tukienkin varassa mutta jossain vaiheessa se eläminen tulee olemaan kituuttamista päivästä toiseen. Miksi et hakisi toista työtä nyt työssä ollessasi, ei kai kukaan sitä kiellä? Jos omalla toiminnallasi aiheutat työsuhteen päättymisen tai mokaat jotenkin, se vaikeuttaa tulevaisuudessa työnsaantiasi.
Luettelit aika paljon työhyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä, ulkoisia tekijöitä, joita et voi muuttaa, joten ainoa muutoskohde voisit olla sinä itse; onnistuisiko asenne muutos?- kollaakinkesti
Työhyvinvointiisi voit muuten vaikuttaa työterveyshuollon kautta. Hakeudu pitkille sairaslomille jonkin traumaattisen tapahtuman jälkeen. Siitä uudelleenkoulutukseen ja mielekkäämpiin töihin joko talon sisällä tai toisessa firmassa. Kokeiltu on ja toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868