tienaaminen

t31j

Hei,oon 11v tyttö ja haluisin tienata rahaa...en tiedä mitkä asiat kävisivät jotka olisivat helppoja

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 244544

Rupea prostitoiduksi!

• tienata

Kävisitkö auttamassa vanhuksia?

• Hei

Toivottavasti et edes viitsinyt lukea asiattomuuksia, joita valitettavasti on aina tällaisilla palstoilla. Ihmiset piileskelevät nimimerkkien suojissa ja kuvittelevat, että heillä on oikeus suoltaa mitä tahansa joutumatta vastuuseen.

Mutta itse kysymykseesi. Oletko harkinnut, että voisit ulkoiluttaa naapuruston koiria tai kissoja pientä korvausta vastaan? Olet kovin nuori, joten varsinaiset lapsenhoitohommat tai ilmaislehtien jakamiset taitavat olla vasta muutaman vuoden kuluttua ajankohtaisia.
      Toinen asia on, että mihin tarvitset rahaa? Sinuna keskustelisin vanhempien kanssa rahantarpeestasi ja koettaisin sopia sitä kautta asiat. Jotkut maksavat työläämmistä kotitöistä hiukan taskurahaa, esim. ikkunoiden tai mattojen pesusta. Lähtökohtaisesti mielestäni ikäisesi lapsen ei tarvitse ansaita rahaa tekemällä mitään töitä. Koulunkäynti on vielä sinun työsi.

Iloa kevääseen!
      Pappi Elisabet

• Vilmuskiina333

Oot kyllä sen verran nuori vielä että sua ei ehkä oteta minnekkää kauppaan apulaiseks. Mut otettiin 13 vuotiaana siwaan siivoamaan ja järjestelemään. Juttele vanhempies (tai huoltajan) kanssa että tekisit kotihommia yms. 11 vuotiaana sain kuukausi rahaa noin 50€ ja se oli turhan iso summa tyhmälle maalaistytölle joka sitte törsäs kaikki turhuuksiin. Mielestäni 11 vuotiaan kuukausiraha voisi olla noin 15€!
      ❤️~ 14-vuotias tyhmä maalaistyttö!

• jujytb
    • Itse 11v 12v nä ulkoilutin naapureiden koiria, hoidin tuttavien pikkulapsia ja poimin marjoja, niitä sitten myin ovelta ovelle :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      203
      4266
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3798
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      136
      3255
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      51
      1635
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1528
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      1470
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1395
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1351
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1160
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1063
    Aihe