___
Lähes kolmikymppinen uskovainen (vanhoillislestadiolainen) työssäkäyvä sinkkunainen Länsi-Suomesta etsii kirjeystäviä.
Harrastan mm. ulkoilua, uintia, lukemista ja kirjeiden kirjoittamista.
Lupaan vastata kaikille.
[email protected]
___
Naiselle kirjeystäviä?
10
86
Vastaukset
- koirahaudattuna
koira haudattuna.
- lammastenvaatteissa
Susi
- nytnappaapi
Hei,olen 63v sinkku,harrastan kaikkea mitä maailman kirkoissa vaan on mahdollista,vastaathan mahd.pian.sähköpostini [email protected]
- Täällä_ollaan
Hei
Olen 26-vuotias tiukkis. Harrastan kanssapuheita ja seuroja, kunhan ne ovat puhtaita synnistä ja saastasta. En käy edes kaupassa, etten saisi vaikutteita maailman musiikista. Kuorot ja kitarakristillisyyden olen tuominnut jo edellisten hyllytysten aikaan.
Naiseni olisi hyvä pukeutua niin, ettei minulle tule minkäänlaisia himoja häntä kohtaan. Yhdyntää voin harjoittaa vain siittämistarkoituksessa, ilman mitään seksuaalista hyvänolon tunnetta.
Sen sijaan minulle on tärkeää, että voin polttaa Marlboroa askin päivässä, ajaa uudella ja kalliilla autolla, käydä kaverien kanssa harrastamassa, ja tienata melko paljon rahaa.
Jos kiinnostuit ja olet valmis siirtymään meidän rukoushuoneemme puhdaskätiseen ilmapiiriin ota yhteyttä.
[email protected]
- nappaako
Aloittaja,tää on väärä palsta,käyppä oikeassa,mene esikoislestadiolaisten palstalle,sieltä löytyy takuu varmasti sinulle oikean opin ystävä.
- täähhh
milläs palstalla sinä olet??
- nappaako
täähhh kirjoitti:
milläs palstalla sinä olet??
Matoa koukkuun palstalla!
- Miksei_les-
tadiolainen (esikois-) muka voisi kirjoitella vanhoillislestadiolaiselle?
- Åftan-Karesuando
Se on se "vain me - oppi" joka pätee hyvin ja voimakkaasti molemmissa. Ja tietenkin alunperin sieltä asti kun hajannus tapahtui ja se oli myös verinen ja taistelu maalisesta omaisuudesta mm.rukoushuoneitten valtaamisesta ja pitämisestä omana - tämä kaikki jätti niin pahan gravin toistensa väliin.
- IrkkuLiisa
Hei olen 28v nainen harrastan kuoroa ja kaikkea kivaa ja pikkasen synnillisiäkin harrastuksia on En ole tiukkis muissa asioissa kuin ettei sakramentteja saa varastaa kirkosta kun ei ennenkään niitä ole varastetttu ei edes Lutterkaan niitä varastanut se alkoi vaain niitä jakamaan en myöskään suvaitse että kirkon keksimiä lakeja rikotaan piut paut eaim 10stä käskystä P.S Haluaako joku vielä S posti osoitteen Terv Irjam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748