Valitsisivat nyt jonkun nuoremman hakijan eikä mitään ikäloppua.
Pettuveelle uusi "kyläpäällikkö" haussa
13
155
Vastaukset
- Nainenbosstehtäviin
Täysin samaa mieltä.vanhoja körmyjä ei kannata.saa valita esimiestehtäviin koskaan.jotkut eivät osaa edes omaa perusperhettään kasvattaa. voi olla esim. rattijuoppoja.narkkareita.varkaita ja luikureita ja huonot geenit vain leviää mualimalle.
- kyllllsesiiiitä
Ny kaunis , rehellinen,eurohenkinen nainen.äiti. perusrouva kuntalaisten johtotehtäviin. nämä multian ja pettuveen vanhat miehet tössineet jo liiankin kanssa.
- tonnejavai
Paljonkohan valintaprosessi maksaa?
- niinniinniinpä
niin niin on mistä valita niin niin
- ykköskriteeri
Alle 50-vuotias
- voipakananpakana
Kuulin tossa eräältä valtuutetulta,ett oli kyselty työntekijöide mielipitei uudest johtajast.Oli kai erottunu kolme ominaisuutta:Yhteistyökykynne pitäis olla,huummoritajunne,ja paras ja kuulemma tärkkein kaikist, EI LES..
- nameofthegame
Trump
- kehitystäkaipaava
Onkos Lumio vielä käytettävissä ?
Siinä olisi dynaaminen mies viemään Petäjäveden uuteen kasvuun ja tunteekin vanhoilta ajoilta kylän ongelmat. Tuo varmasti uutta teollisuutta ja kasvua kuntaan.- uuttasykettä
Eipä muuta kuin karvalakkilähetystö kosimahan Kauhavalle.
- strategiavaivisio
Erittäin mielenkiintoista
- onkotietoo
Ketkä pääse jatkoon?
- perslääppi
Kuppikuntaan ei kukaan nuori hae töihin. Huru-ukko päättäjien pitäisi väistyä vallasta kokonaan. Nämä "pötkyjuusot" kuvittelevat, että maailma pyörii heidän navan ympärillä. Sukutrutsien ja lahopäisten hourula koko paikkakunta.
- tosionnähtyon
Pettuveen asiat sotkeneet vuosien varrella ylimieliset ässämäkiläiset.kukkoset ja kokkoset jne........ ja piilopunikit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991