Jos tietäisin nainen

josvaintietäisin

Jos tietäisin sinun iltaisin ajattelevan minua samoin kuin minä sinua..
Jos tietäisin sinun pelkäävän niiden tunteiden edessä mitä toisissamme herätämme..
Jos tietäisin sinun katsovan vain minua kuten katsot minua

toisin sinulle kevään ensimmäisen kukan ja ottaisin kädestäsi kiinni, suudelman huulillesi painaisin enkä antaisi sinun enää koskaan olla yksin.

25

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realistimä

Nyt on yö.

• aikuiseltanaiselta

Kiitos ,oli kaunis.
      Tiedät että ajattelen sinua,jos olet hän.

Pelkään tunteitani sinua kohtaan.Ne eivät väisty eivätkä jätä rauhaa. Ne saavat olla.On edes jotain joka muistuttaa sinusta.
      Tää herkkis menee nukkumaan ja suljen silmäni sua muistaen.

Nuku hyvin sinäkin kultaseni.

• kenellenii

Kenelle menee kaunis viesti?

• Pjg

Sun tarvii ottaa selvää, ehdottomasti. Toivottavasti päätyy vielä "sen oikeankin" silmiin tämä kaunis kirjoituksesi.

• hienoatekstiä

Ihana viesti. Harmi vaan että menee hukkaan täällä anonyymipalstalla...

• Runelle

Siellä missä kasvaa appelsiinipuut, sielläkin on kärpässiä ja muita hyöntessiä. Kerran. Lämmintä ja joskus nyttemmin aina tetteria sekä joikuja.

• olenjoniinkauankatsonut

Kyllä sinä tiedät, että katson vain sinua sillä katseella. En voisi katsoa ketään muuta niin.

• tiedostansen

Sinä kertoisit minulle sen jos noin olisi.

• epävarmuuspoistuu

Mikset ottaisi selvää. Tule ja katso silmiin. Sieltä löydät vastauksen.

• Tekisin

aivan samoin Hänelle,
      Miehelle joka on ikuisesti piirtynyt silmiini,
      Miehelle joka on syöpynyt ajatuksiini,
      Miehelle joka on kuin minulle luotu.

• EnAjattele

Mitään muuta kuin sinua..
      Enkä katso ketään toista kuten sinua..Haluaisin tuntea sinut täysin..

• kaivosmiehen_tytär

Ajattelen sinua myös iltaisin....

• LurituksetSeis

Mitäs siinä runoilet, pistä töpinäks!

• kaikkeaTuota

Kyllä sinä tiedät :)

• naisen.nimi

Millä kirjaimella alkaa nimi?

• Kempätietäissen

Kun tiedän ajattelevani, pelkään tunteitani, tiedän katsovani . . . kaikki täsmää. "Oikea" kuiskaa vastauksensa vaikeisiinkin kysymyksiin, jos niitä rohkenet kysäistä.

• MietiNn

Vaikka olet mielessäni päivin öin on meillä viellä paljon esteitä. Me tarvitsemme hetkemme että voisimme puhua.

• Romanticism

Hieno teksti, joku nainen olisi enemmän kuin onnellinen tuosta :)
      Jos minä itse tietäisin hänenkin edelleen ajattelevan mua, niin ottaisin yhteyttä häneen heti.

• jokavetki

Kaunis kirjoitus aloituksessa, toivottavasti olet rohkea, jokainen päivä on mahdollisuus, tiedän ikävän tunteen,mukanani kulkee tällä hetkelläkin.

• Ajattelensua
      • kassamyyjä

Olisi kiva nähdä, harmi ettei ole yhteystietoja ja pelkäisin että yhteyden ottoni olisi epätoivottu. En ollut yhtä kypsä kuin sinä aikoinaan ja olisi pitänyt KUUNNELLA eikä vain kuunnella kun juteltiin.

Tiesitkö että olen jälkeenpäin ajatellut sanojasi sieltä ja täältä menneisyydestä ja todennut sinun olleen oikeassa monessa asiassa. En vain osannut arvostaa niitä piirteitä tarpeeksi koska silloin olisin todellakin KUUNNELLUT.

Näin ystäväsi (espanjalaista ruokaa). Vieläkö oletta parhaat ystävät? Nähdäänkö me ikinä?

• Ajattelensua

Eräs pilkkijämies..Toivottavasti sinäkin minua..

• FyjcdhhEE

Karmeeta. Mä olen maailman epäromanttisin henkilö, enkä muuta halua kuin olla rauhassa ja yksin. Kerta viikkoon ihmisten tapaamista o tarpeeks mulle. Silti mä sain tossa yks päivä jälleen tuon tyyppistä jutskaa meiliboxiini..Tyypit ne vaan näkee mitä haluavat nähdä, niinkus omia toivekuviaan, eivät muita sellasina kuin nämä oikeesti ovat.

• luotaminuun

Kun tuot minulle kevään ensimmäisen kukkasen
      ja pidät kädestäni kiinni, katson vain sinua niin kuin sinä katsot minua.

• uusMarilynn

ihanasti kirjoitettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe