no heippa! Olen tässä harkinnut vaihtavani puhelintani iän ikuisesta nokiasta johonkin muuhun malliin ja olen mielessäni tuuminut siemenssin c45 mallia. Nyt haluasin kommentteja (asiallisia) ihmisiltä, joilla on kokemusta siemens puhelimista ja vielä parempi jos on kokemusta juuri tästä puhelimesta...
olisiko riski peliä mennä vaihtamaan tutusta ja turvallisesta nokiasta oudompaan merkkiin??
vastailkaas...
kertokaa kokemuksia siemens matkapuhelimista
17
1014
Vastaukset
- made in
Ostin ton halvemman version (vanhemman)m35i roiskesuojattu.Pikkasen kalliimpi kuin perus nokia.
Ihan näppärä peli. Yksi valintakriteeri oli: Kolmessa myymälässä vakuutettiin, että sillä on paras hinta/laatu suhde tällä hetkellä.
Kahdessa kaupassa sanottiin: Nokiaa tulee jatkuvasti huoltoon, mutta tätä mallia ei vielä yhtään.
Lisäksi puhelin on tukevan oloinen, eikä mikään
"muovinen" pelihelvetti.Suosittelen.- JJ
Mulla on 6210 ja c35i.
Nokiassa on omat hyvyydet, ihan ok puhelin mutta kyllä toi siemenssikin on ok, valikot siinä aluksi hieman oudot mutta logiikka ihan hyvä. Mulla meni sim-lukija paskaks ihan ilman omaa apuani, huolto vaihto uuden näytönkin ja päivitti softan joten nyt kuin uusi taasen.
Voin suositella siemenssiä, musta niissä on aina ollut hinta/laatu ok.
- nhk_
...joudun tunnustamaan, että tuosta C-mallista en tiedä tuon taivaallista, mutta Siemensin luureista nyt jotain kuitenkin.
Jos Nokiasta vaihdat Siemensiin, niin ensimmäinen missä voit olla hiukan "pihalla" on tuo valikkosysteemi. Ei ihan ensimmäisellä kerralla ole loogisen tuntuinen, mutta muutaman kerran jälkeen avautuu ihan niin kuin muidenkin puhelimien.
Kuuluvuus yms ovat ihan kelpo tasoa, ei ole tarvinnunt juurikaan mäelle kiivetä, että saa signaalin.
Itte omistan Siemensin ja seuraavakin tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä olemaan Siemens, joten voin suositella. =) - Rane
Minulla on SL45, ja olen tyytyväinen.
Nokiaa en ottaisi mistään hinnasta.- MrMK
Onko kukaan keskustellessanne puhelimessa, että soittaja valittaa oman äänensä kaikumisesta takaisin? Mulla on kaksi Siemens puhelinta C25 ja M35i ja molemmissa sama ongelma, ei auta äänen voimakkuuden säätö.C25 kävi takuuhuollossakin, mutta ei tapahtunut muutosta. C25:ssa kaiku on todella iso,mutta M35:ssä voi vaikuttaa kaikuun laittamalla sormen mikrofonin eteen kun vastapuoli puhuu. Mutta muuten hyvä ja näppärä puhelin selkeine valikkoineen, varsinkin M35
- Rane
MrMK kirjoitti:
Onko kukaan keskustellessanne puhelimessa, että soittaja valittaa oman äänensä kaikumisesta takaisin? Mulla on kaksi Siemens puhelinta C25 ja M35i ja molemmissa sama ongelma, ei auta äänen voimakkuuden säätö.C25 kävi takuuhuollossakin, mutta ei tapahtunut muutosta. C25:ssa kaiku on todella iso,mutta M35:ssä voi vaikuttaa kaikuun laittamalla sormen mikrofonin eteen kun vastapuoli puhuu. Mutta muuten hyvä ja näppärä puhelin selkeine valikkoineen, varsinkin M35
Eipä ole kyseistä ilmiötä esiintynyt.
Tai ei siitä ainakaan ole valitettu...
- s
Hyvä peli.
Voit käydä vertailemassa eri malleja
esim. www.siemens.fi - mzz*
olen muiden kanssa!
Siemens on mulla ykkösluuri, vaikka Nokiakin löytyy kun oikein taskua kaivaa=) Tosiaan, valikot aluksi hieman oudot (nokiasta kun vaihtaa) mutta oppii äkkiä. Itse omistan niinikään m35i:n joka tosiaan on isku- ja roiskesuojattu, ja on kyllä hienosti toiminut! Mitään kiekuja tai kaikuja ei matkan varrella ole esiintynyt, eli on tainnut olla huono tuuri jollain! Itse tykkään erityisesti äänenlaadusta, joka siis tulee ulos sieltä "kaiuttimesta" kun toinen puhuu. Oletteko muut Siemens käyttäjät huomanneet, että (ainakin mun puhelimessa) ei ole ihan NIIN "puhelinmainen" äänentoisto? No joo...saattaa olla omaa vainoharhaisuutta, mutta olkoon=) SIIS: TOSI HYVÄ LUURI!!! - Maisa
Ite myin just M35 pois...
Minuu häiritsi siinä:
1)huono valmiustila. Litium akkukaan ei kestänny kun just ehkä kolme päivää... Tosin tarvin puhelimen jossa akku on pitempi,koska en pysty aina latailee.
2)Siitä EI saa akun loppumisvarotusääniä mitenkää pois. Ääni joka siitä varottaa oli aivan kauhea, ja koska akku olli aika usein loppu sai miettiä uskalsiko sitä ottaa mukaa vai kävikö se huutamaa kesken kaiken.
3)Siitä puuttuu jotain toimintoja, joita nokialla oli oppinnu pitämää hyvinä (kuten se monelta olet soittannu jollekki yms)
Ite olen enemmän nokia ihminen, mutta sehän on maku kysymys. Oli siinä puhelimessa omat hyvätkin puolensa. Ei ollut huono puhelin,mutta itse en kyllä enää nokiasta luovu!! Kerran hyväksi todettu nii sillä hyvä.
(ja mun tuurilla se puhelin oli vielä 2 kertaa huollossa, vaikka niitä ei paljoa yleensä huolleta.) - Ammattilainen
Itselläni on omana puhelimena S35 ja vaimolla C35. Olen omistanut myös iskunkestävän M35:n. Kaikki ovat toimineet tosi hyvin. Vaimon C35 on nyt vuoden vanha ja sitä ei ole tarvinnut huoltaa kertaakaan. Itse ostin oman S35:n viime kesänä käytettynä ja se on nyt vähän yli vuoden vanha ja toiminut tosi hyvin. Myös M35 toimi moitteetta.
Eilen otin työpaikaltani testiin C45:n ja vaikuttaa tosi hyvälle puhelimelle.
Valikot näissä uusissa Siemenseissä on mukavat käyttää pienen totuttelun jälkeen. Voin suositella Siemensin hankintaa. Niitä ei tarvitse korjata koko ajan.- made
Mulla on tää m35i(roiskesuojattu) viikon.
Yksi asia pitäisi löytää.
Löytyykö puhelimesta sellaista valmiustilaa, että
soittoäänet ovat pois(puhelin päällä), mutta herätyskello toimii.
Tämmönen oli edellisessä eriksonissa ja se oli hyvä juttu.
Näki kuka oli yön/aamun aikana soittanut ja heräsikin töihin. - Jaska
made kirjoitti:
Mulla on tää m35i(roiskesuojattu) viikon.
Yksi asia pitäisi löytää.
Löytyykö puhelimesta sellaista valmiustilaa, että
soittoäänet ovat pois(puhelin päällä), mutta herätyskello toimii.
Tämmönen oli edellisessä eriksonissa ja se oli hyvä juttu.
Näki kuka oli yön/aamun aikana soittanut ja heräsikin töihin.Kyllä tuollaisen "äänettömän" tilan voi ainakin luoda siellä profiileissa. Laittaa kaikki muut äänettömäksi paitsi alarmit.
Kökköä näissä siimensseissä on se, että akun varaustilan varoitusääntä ei saa pois kuin sulkemalla luurista virrat. Kaiken lisäksi se varoitusääni on sieltä ilkeimmästä päästä. :(
Myös kirjoitustilat (esim. viesteissä ym.) ovat vielä vähän bugiset..
Puhelin esim. lisää nappulan toisen painalluskerran kirjaimen, vaikkei ole painettu kuin kerran (tapahtuu siirryttäessä normaalista T9-tilaan).
Hälytyksiä luodessa taasen ei pysty siirtymään nopeasti seuraavaan kirjaimeen, jos se on sama kuin edellinen.. jne.
Mutta taustavalon 'häipyminen' on kyllä silti tyylikäs yksityiskohta. :)
- -12345.
Älä vaihda nokiaa siemens matkapuhelimeen, yksi syy jos vaihdat sen sit takaisin nokiaan, niin liikkeet pyytävät sulta enemmän väliä. Kyllähän he nyt vaihtavat sen edullisesti, mut kun menet sit vaihtaa siemenssiii takaisin nokiaan, niin sit petyt.
Toiseks: Siemenssissä on toisenlaiset valkikot käyttää kuin nokiassa...
NOKIA on BEST, siemens pyhhhh!- just
no joo, olen se sama henkilö, joka alussa kyseli kommentteja. Minä ostin sen siemens matkapuhelimen ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. Ja tuosta välirahasta en nyt niin kovasti välitä, koska olen tyytyväinen puhelimeeni, enkä ole lähitulevaisuudessa sitä vaihtamassa. Kaikkien puhelinten arvo laskee.
omistan nyt puhelimen, jolla soittaminen ja tekstiviestien lähettäminen onnistuu täydellisesti ja näppärästi. Valikosta puhuessasi olit osittain oikeassa, mutta miksi verrata nokiaan..Nyt osaan hoitaa tarpeelliset toimet puhelimella lähes yhtä nopeasti kuin iänikuisella entisellä nokiallani.
kiitti moi! - made
just kirjoitti:
no joo, olen se sama henkilö, joka alussa kyseli kommentteja. Minä ostin sen siemens matkapuhelimen ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. Ja tuosta välirahasta en nyt niin kovasti välitä, koska olen tyytyväinen puhelimeeni, enkä ole lähitulevaisuudessa sitä vaihtamassa. Kaikkien puhelinten arvo laskee.
omistan nyt puhelimen, jolla soittaminen ja tekstiviestien lähettäminen onnistuu täydellisesti ja näppärästi. Valikosta puhuessasi olit osittain oikeassa, mutta miksi verrata nokiaan..Nyt osaan hoitaa tarpeelliset toimet puhelimella lähes yhtä nopeasti kuin iänikuisella entisellä nokiallani.
kiitti moi!Onneksi olkoon rohkeasta ja järkevästä valinnasta.
Nokia luottaa liikaa "maineeseensa" ja siltä
on viimeaikoina tullut pelkkiä rimpuloita. - Rane
just kirjoitti:
kiitti moi!Oikea ratkaisu, ehdotttomasti!
- Jii
Rane kirjoitti:
Oikea ratkaisu, ehdotttomasti!
Joo moi, mulla oli vielä viikko sitten Siemensin c35i, jonka kanssa tsemppasin vuoden. Sitä ennen neljä noksua, ja tyhmänä uskoin myyjää kun hain uutta kun se kehumalla kehui Siemensin "ylivoimaisia ominaisuuksia". Hinta oli halpa silloin, 790 mk ja uskoin myyjää. Ekan viikon aikana puhelin sammui kymmeniä kertoja taskuun, pöydälle kaikkialle. Vein sen takaisin, kävi huollossa toimi ok noin 6kk:tta. Koko ajan ketutti vaihto, puhelin kaikui ihan hulluna, särisi ja en viitsi edes mainita valikkojen sekavuutta ja tekstarin kirjoittamista. Ei hitaampaa ole. Päreet paloivat lopullisesti kun kaksi viikkoa sitten puhelin alkoi taas sammuilla, parhaimmillaan joka toinen minuutti. Vaikka takuuta oli vielä jäljellä 3 kk ei kukaan suostunut ostamaan puhelinta. Ostin käytetyn 8210:n ja toimii kuin unelma. En ikinä enää osta muuta kuin Nokiaa.
P.s. Kun oikein kovasti vinguin yhdessä liikkessä, he ostivat Siemensin 20 €:lla ja vain siksi että tunsin myyjän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576