Olen kulkenut Pattayalla, Filippiineillä, Cambodiassa ja Venäjällä. Nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muutakin paikkaa. Mitä suosittelisitte ylipainoiselle alkoholisoituneelle seksituristille, joka pitää länsimaisesta ruuasta, netistä, seksistä, alkoholista ja hotelli asumisesta?
Mistä edullisesti tyttöjä, alkoholia ja ruokaa
7
195
Vastaukset
- Lyhyt_neuvo
Kasva aikuiseksi. Ei se vieläkään myöhäistä ole.
- pinkkiporsas
Olen jo aikuinen ja aion nauttia sen suomista mahdollisuuksista.
- pinkkiporsas
Venäjällä ollaan ja saloonissa pidetään hyvää huolta.
- nahkasaksa
Mene saksaan.
Kuuban Havanna on meille seksituristeille järkyttävän hyvä paikka. Tytöt ovat ihania, nauravaisia ja hyvin suostuvaisia seikkailuihin. Ihonvärit vaihtelevat vaaleasta yönmustaan. Oma suosikkivärini on maitokahvi. Nuorien jäntevien likkasten muodot ovat päätähuimaavan linjakkaita.
Päiväkahviseuraa saa keskustan puistobulevardilta hintaan 20 taalaa. Sitä sinulle ehdotellaan viehkosti kujeillen. Yön hinta 40 dollaria. Vanhassa kunnianarvoisassa keskustahotellissani oli korvanapeilla varustettuja pukumiehiä joiden tehtävän oli vahtia ettei turisti vie vieraita huoneeseen. Näiden voitelu maksoi 20- 40 taalaa/kerta. Hinnat tosin ovat vuodelta 2010.
Ruosta ei ole jäänyt mitään mieleen, sen on siis täytynyt olla perusmättöä.
Unohda koko netti; sitä et Havannassa tarvitse. Monien tyttöystävien kanssa on aina niin kiire ettei kellossa tahdo tunnit riittää.
Olin vierailuni aikana tupakkalakossa enkä siis röyhytellyt heidän maailmankuuluja sikareitaan. Tätä olen katunut syvästi.
Kuuba on tunnettu rommeistaan. Kannattaa ennen matkaa hankkia kirjallista tietoa näistä. Näin toimien rommimaistajaisista saa enemmän irti. Älä juo rommikolaa.... :-).
Kapitalismi toimii mainiosti ottaen huomioon että se on sosialistinen maa. Tiukka rulla taaloja taskussa avaa kaikki ovet aivan minne tahansa.
Hyvää matkaa, kelit ovat mainiot tai ainakin tyydyttävät mihin vuodenaikaan tahansa!- oldschool69
Hämeenkatu?
- tsekkipena
Tsekkiläiset tytöt on löytäneet suomen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2705008Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002783700- 122091
- 1691803
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901720- 1041353
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205