Mistä edullisesti tyttöjä, alkoholia ja ruokaa

pinkkiporsas

Olen kulkenut Pattayalla, Filippiineillä, Cambodiassa ja Venäjällä. Nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muutakin paikkaa. Mitä suosittelisitte ylipainoiselle alkoholisoituneelle seksituristille, joka pitää länsimaisesta ruuasta, netistä, seksistä, alkoholista ja hotelli asumisesta?

7

303

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt_neuvo

Kasva aikuiseksi. Ei se vieläkään myöhäistä ole.

• pinkkiporsas

Olen jo aikuinen ja aion nauttia sen suomista mahdollisuuksista.

• pinkkiporsas

Venäjällä ollaan ja saloonissa pidetään hyvää huolta.

• nahkasaksa

Mene saksaan.

• Kuuban Havanna on meille seksituristeille järkyttävän hyvä paikka. Tytöt ovat ihania, nauravaisia ja hyvin suostuvaisia seikkailuihin. Ihonvärit vaihtelevat vaaleasta yönmustaan. Oma suosikkivärini on maitokahvi. Nuorien jäntevien likkasten muodot ovat päätähuimaavan linjakkaita.
      Päiväkahviseuraa saa keskustan puistobulevardilta hintaan 20 taalaa. Sitä sinulle ehdotellaan viehkosti kujeillen. Yön hinta 40 dollaria. Vanhassa kunnianarvoisassa keskustahotellissani oli korvanapeilla varustettuja pukumiehiä joiden tehtävän oli vahtia ettei turisti vie vieraita huoneeseen. Näiden voitelu maksoi 20- 40 taalaa/kerta. Hinnat tosin ovat vuodelta 2010.
      Ruosta ei ole jäänyt mitään mieleen, sen on siis täytynyt olla perusmättöä.
      Unohda koko netti; sitä et Havannassa tarvitse. Monien tyttöystävien kanssa on aina niin kiire ettei kellossa tahdo tunnit riittää.
      Olin vierailuni aikana tupakkalakossa enkä siis röyhytellyt heidän maailmankuuluja sikareitaan. Tätä olen katunut syvästi.
      Kuuba on tunnettu rommeistaan. Kannattaa ennen matkaa hankkia kirjallista tietoa näistä. Näin toimien rommimaistajaisista saa enemmän irti. Älä juo rommikolaa.... :-).
      Kapitalismi toimii mainiosti ottaen huomioon että se on sosialistinen maa. Tiukka rulla taaloja taskussa avaa kaikki ovet aivan minne tahansa.
      Hyvää matkaa, kelit ovat mainiot tai ainakin tyydyttävät mihin vuodenaikaan tahansa!

• oldschool69

Hämeenkatu?

• tsekkipena

Tsekkiläiset tytöt on löytäneet suomen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      3247
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1121
    3. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      56
      919
    4. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      913
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      839
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      741
    7. 60
      703
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      682
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      636
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      630
    Aihe