Mistä edullisesti tyttöjä, alkoholia ja ruokaa

pinkkiporsas

Olen kulkenut Pattayalla, Filippiineillä, Cambodiassa ja Venäjällä. Nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muutakin paikkaa. Mitä suosittelisitte ylipainoiselle alkoholisoituneelle seksituristille, joka pitää länsimaisesta ruuasta, netistä, seksistä, alkoholista ja hotelli asumisesta?

7

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt_neuvo

      Kasva aikuiseksi. Ei se vieläkään myöhäistä ole.

      • pinkkiporsas

        Olen jo aikuinen ja aion nauttia sen suomista mahdollisuuksista.


    • pinkkiporsas

      Venäjällä ollaan ja saloonissa pidetään hyvää huolta.

    • nahkasaksa

      Mene saksaan.

    • Kuuban Havanna on meille seksituristeille järkyttävän hyvä paikka. Tytöt ovat ihania, nauravaisia ja hyvin suostuvaisia seikkailuihin. Ihonvärit vaihtelevat vaaleasta yönmustaan. Oma suosikkivärini on maitokahvi. Nuorien jäntevien likkasten muodot ovat päätähuimaavan linjakkaita.
      Päiväkahviseuraa saa keskustan puistobulevardilta hintaan 20 taalaa. Sitä sinulle ehdotellaan viehkosti kujeillen. Yön hinta 40 dollaria. Vanhassa kunnianarvoisassa keskustahotellissani oli korvanapeilla varustettuja pukumiehiä joiden tehtävän oli vahtia ettei turisti vie vieraita huoneeseen. Näiden voitelu maksoi 20- 40 taalaa/kerta. Hinnat tosin ovat vuodelta 2010.
      Ruosta ei ole jäänyt mitään mieleen, sen on siis täytynyt olla perusmättöä.
      Unohda koko netti; sitä et Havannassa tarvitse. Monien tyttöystävien kanssa on aina niin kiire ettei kellossa tahdo tunnit riittää.
      Olin vierailuni aikana tupakkalakossa enkä siis röyhytellyt heidän maailmankuuluja sikareitaan. Tätä olen katunut syvästi.
      Kuuba on tunnettu rommeistaan. Kannattaa ennen matkaa hankkia kirjallista tietoa näistä. Näin toimien rommimaistajaisista saa enemmän irti. Älä juo rommikolaa.... :-).
      Kapitalismi toimii mainiosti ottaen huomioon että se on sosialistinen maa. Tiukka rulla taaloja taskussa avaa kaikki ovet aivan minne tahansa.
      Hyvää matkaa, kelit ovat mainiot tai ainakin tyydyttävät mihin vuodenaikaan tahansa!

    • oldschool69

      Hämeenkatu?

    • tsekkipena

      Tsekkiläiset tytöt on löytäneet suomen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe