ku oes hiuko ja voes kuusaamoon mennessä poeketa pitkärivan kaotta
ja ottoo penalta muikkuja ja syyvä mahan täöteen
vieläkö penan rilli pelovaa Ämmässä?
17
363
Vastaukset
- auerta-ilmassa
"Pena" on ulkukotöessä Hyryllä. Pakolaesie ohjovaa. Ei taijja enneä rillie avata, on senverta hällä hyvähankkeista työnsarkoa nyt eissä. Ja varmempi on tulo, paljon varmempi.
- aykansan
no sittenhän kannattaisi siirtää rilli sinne ja myyvä ostopalveluna
aitoa rilliruokaa ja totuttaa aitoon kainuulaiseen sylttyyn syömään sitä - matomatkamiesmaan
Mitteepä sitä tyhjään siirtelemmään moista kopperoa. "Pena" uusine kumppaneineen tarjovaa Hyryllä huluppeissa tilloessa rilliin verraten itämaisia uusie makuelämyksiä ja monimuotosie vatsanväänteitä ikihyviksi ihastuville. Rahhoa kun vain on mistä pöytään lukkea niin aena vaen uutta ja uutta elämystä tuloo. Kokkiista ei taijja olla pulloa jos vain tilit juoksoo.
Loppuu se iänikunen makuelämysten nuusa. Ja mikäs on loppuessa, kovin on kansa hautaan livahtanu tiijotonna maailman makuista. Nyt saa sentään tasasen elon eläny uuvven maun kokkea ennen ku pappi herransiunauksen hauvvala loruaa. - Kannissa
Aukiolo lienee myös meleko paljo kiinni pitäjän humalatilasta pystyykö liikenteeseen ja osuuko grillin ovesta sisään.
- heeppi
Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan ylläolevan kommenttin, mutta turhaan. Ilmeisesti sivuston ylläpitäjä nauttii toista loukkaavasta kommentoinnista.
- totuuskehiin
Penan Grilli on ja pysyy Sumppisalmen parhaana yrityksenä, vaikka mitä kirjotteleisitte kateelliset.
- totuuskehässä
Eihän sitä parhaan yrityksen titteliä kait ole kyseenalaiseksi asetettukaan. Sehän on nimenomaan paras tulonhankkimisyritys aikoihin.
Tuottaa mitä ilmeisemmin niin hyvin että satunnaiset aukiolot riittävät. Sitä himoaa moni työtaakan alle uupuva pienyrittäjä.
Tämä puolestaan saattaa olla kateuden aihe.
- vokkipata
Vaan povasipa muuan ennustajaeukko rillikopin rattaista, jotta ennen kuin seuraava karhunmetästyskausi alkaa, kyseisen rillin luukut avataan ja paikalta saa ostaa mahamäärin Aleppon antimia katu-uskottavan kokin tekemänä.
Näin se eukko povasi. Saa nähdä, toteutuuko ennustus. - 6754449
Vai onko rahat loppunu... kallis harrastus
- työ
Palkkatyössä varma tulo.
- bubbe
ulkotöitä=ulkoöitä=joutua ulkoruokintaan...??
- ootetaantakas
Myöpi mamuille sen. niin pääsevät kotiutumaan kaupannurkille.
- Kotonaruokkija
YP:kin on siirtynyt Hyrylle pakolaisten ruokintaan.
- justmuuttanut
Mikä se on se Penan grilli ja missä se toimii????
- Makkurapotut
Täällä Kajaanissahan tuo ajoittain yrittää myyvä jonninjoutavia makkura-annoksia. Pyörittää kuka pyärittää, semmonen kiertopalkintovaunu. Kauppatorilta Raatihuoneelle ja takasin.
- kummallistakin
Eikö Penan grilli ookkaan Kajaanissa mikään kulttipaikka??????
- eekaetsitäkerjuulle
Meneekö se Penalta nyt "ulkotyöpaikka" alta kun Hyryn vokki suljetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141