Terve!
Olen pelannut NHL16-peliä onlinessa nyt noin sadan ottelun verran. Olenko ainoa, vai tuntuuko muistakin siltä, että kun vastustajien taitotaso nousee lähelle viittäkymmentä tai jopa sen yli, niin peli muuttuu kamalaksi "veivaamiseksi"? Koko pelaamisen idea menee täysin pilalle, kun itse joutuu luistelemaan kiekollisen pelaajan perässä yli puolet peliajasta.. Onko kenelläkään enemmän pelanneella vinkkejä tai ideoita, että miten tälläisiä nysvääjiä vastaan kannattaa pelata?
NHL16 Online VS-mode......?
Tympääntynyt
2
114
Vastaukset 2
- Kattokassinen_123
Onko tuohon nyt mitään vinkkejä antaa, sitä se onku kovat pelaajat haluaa pitää sen tason yllä :DD
- Brlvj
Auta armias jos pelaisit näitä muutamaa suomalaista top-100 pelaajaa vastaan ketä siellä on?! Suosiolla skippaan aina ite kun tulee joku näistä sankareista vastaan. Se peli ei ole jääkiekkoa nähnytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398