Jihadismin taustalla on uskonnollisuus
Mielipide / 01.03.2016 klo 13:35
Nimim. "Yksi vääräuskoinen"
Kirjoituksessa Kun jihadisti palaa (Kirkko ja kaupunki 25.2)
ei mainittu tärkeintä syytä jihadismiin eli islamin uskontoa.
Muhammedin elämänkerran (Ibn Hisham: Profeetta Muhammadin elämänkerta; suomentanut Hämeen-Anttila) mukaan
hän itse johti 27 uskonsotaa.
Koraani sisältää useita kehotuksia uskonsotiin.
Islamin sotilaat ovat olleet aina erittäin rohkeita, sillä Muhammedin mukaan taistelussa kuollut pääsee suoraan taivaaseen ilman tuomiopäivän selvityksiä.
Uskonsotien tarkoitus on saattaa kaikki alistumaan Allahille, sen jälkeen vallitsee rauha.
Nimimerkki "Yksi vääräuskoinen"
- See more at: http://www.valomerkki.fi/puheenvuorot/jihadismin-taustalla-on-uskonnollisuus#sthash.EGKV9Bgp.dpuf
Jihadismin taustalla on uskonnollisuus
Mitä..ajattelette..tästä
1
<50
Vastaukset
- Suomen.kauhea.historia
Muhammed itse johti 27 uskonsotaa. Lähi-Idässä on iät ja ajat sodittu,
tapettu, murhattu, ristiinnaulittu , kivitetty, kidutettu...
Ja juuri sieltä tuotiin rauhalliseen Suomeen uskonto, kristinusko,
PAKKOkäännytyksenä ja samalla vallattiin Suomen maat Ruotsin armeijan voimin.
Suomessa oli oma uskonto silloin, luonnonuskonto, humaani ja rauhaisa.
Uusi uskonto oli pakko ottaa, kuten PAKKOruotsikin, muuten joutui roviolle poltettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711