Minulla on ohitusleikkauksesta tulleet leikkausarvet ruvenneet tekemään arpikudosta. Jalassa on varsin epämiellyttävän näköinen "sinertävä mato" enkä tiedä mikähän olisi paras hoitokeino. Siihen on yritetty muutaman kuukauden ajan silikonilevy/painehoitoa, ei apua. Nyt kokeillaan jäädytyshoitoa ja kortisonipistoksia, ei ainakaan suurempaa vaikutusta. Väri ei ole ainakaan muuttunut, mikä on siinä just se pahin ongelma,mieluustihan minä niistä kohoumistakin luopuisin. Olen yrittänyt lääkäriä lähettämään mut paikkaan, mistä saisi laser-hoitoa, mutta vastaus on ettei se välttämättä auta ja jos auttaa niin arpikudosta voi tulla myöhemmin uudelleen. Onkohan kyse säästöistä!
Leikkausarvet
Kyrsiintynyt
1
85
Vastaukset
- maksaitse
eihän se ole kuin esteettinen ongelma, niin ei sitä julkisella puolella kuulukkaan hoitaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616