Olen ja kirjoittelen täällä vähemmän, tarkoituksella. Vaikka tavattaisiinkin, meistä ei tulisi mitään: aivan liikaa syitä/esteitä, puhuminen ei auttaisi. Suosittelen lämpimästi keskittämään ajatukset muualle...
Taas normaalissa...
9
62
Vastaukset
- ex-morkkis
tarkootatko ettei ystäviä voi olla.pitääkö ystävien heti nähdä, eikö se ole vähän toissijainen asia. olen harkinnut nimimerkkiä taas. olen tuuliviirinä kun ystävät tukee mutta sitten taas pelottaa, onko ne oikeita ystäviä.
miksei minun anneta hitaasti edetä ystäväksi vaikka sanon ystävä onko minun tarkoitus palvoa vain tukea. - kiitos_tiedosta
Jos olisit hän, toteaisin ymmärtäväni ja jatkaisin matkaani.
- a_päivään
Voinhan vaikka olla. Kannattaa joka tapauksessa jatkaa matkaa, jos toiseen ei ole minkäänlaista yhteyttä...
- kiitos_tiedosta
a_päivään kirjoitti:
Voinhan vaikka olla. Kannattaa joka tapauksessa jatkaa matkaa, jos toiseen ei ole minkäänlaista yhteyttä...
Näinhän se on.
- Samataatokset
Oletko alottaja nainen vai mies?
- Einiitä
kannata omia, vaikka tuntuukin että juuri SINÄ olet se kenelle ne on tarkoitettu.
Kirjottaisitko nimesi, niin jokainen voi seuraavissa kirjoituksissaan liittää sinun nimesi siihen, esim. ei ole Herkolle tarkoitettu. - välitäntodellakin
Samaa sanon hänelle. Aitoa välittämistä on realiteettien kertominen, eikä löyhässä hirressä pitäminen. tuo ei tarkoita etteikö olisi tunteita. Aitoa välittämistä.
- Roikutko
täällä olevien anonyymeiltä anonyymeille olevien kirjoitusten vuoksi löyhässä hirressä?
- jatkakaapliiiiiz
Oih, näin sitä taas joku kypsästi hoitelee suhdeasioitaan. Luullaan liikoja itsestä, suositellaan jolleen pysymään kaukana, kun ite roikutaan jopa S24-palstalla kyttäämässä joskoha olisi kummiski tullu viesti,jonka voisi omia...XDD Parhautta. Lisää komediaa,, DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135015Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433665Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351937
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee441827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175