iltasaarna

voikökkö

Kyllä vain IS saarnasi joensuussa kallista JUMALA SANAA,epäuskoisille kuuluu vieläkin nuo sanat:käänny,käänny,tule sinne missä tuli palaa.

13

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelinmiekin

Onneksi ei puhunut vanhimmista sanaakaan, mutta kerran piti mainita kuuliaisuus kristillisyyden neuvoille lapsen mielellä.

• teuta01

Ja mikä tuli se olisi ,selvitätkö mullekkin
      joka en kaikkia tajuu. nimittäin jos epäuskoin
      ihminen saa tälläisen lausen mää lulen että ei
      sekkaan kaikkea ymmärrä, .

• voikökkö

Teuta,luulen ettei sulle tarvi selittää.

• Kiitostästä

Oli ihana saarna. Itse en kuullut käskysanoja, käänny, käänny niinkuin voikökkö.
      Hänen puheessaan oli rakkaudellinen kutsu omistamaan Jumalan armoa. Ei korottanut itseään käännyttäjäksi, vaan tuli väsyneen ja uupuneen rinnalle.
      Sinulla taitaa olla vähän sellainen asenne voikökkö, että niskasta kiinni ja käänny, eikö sana kuulu. Ettei vain olisi välillä vanha Aatami käännyytäjänä.
      Erityisesti iloitsin siitä, että puhuja otti esille saarnassaan Israelin kansan, Jumalan valittu kansa. Ja puhui tämän kansan asemasta.
      Näin on. Meidän tulee antaa Israelin kansalle se asema ja kunnioitus mikä sillä kansalla on raamatun mukaan.

• voikökkö

Kuunteles uudelleen,ei sitä niskasta tarvi nipistää,jokainen miettiköön mihin kääntyy,mulla on oma suunta vesiselvä.

• gggj

Separatistien taktiikka. Kun sakramentit on saatu ryöstettyä saarnataan puhtaammin seurakunnan rauhottamiseksi

• kukkuukäki

Onhan tuokin jonkinmoinen oma näkemys,liekö mettässä?

• Kndmx

Just näin voikökkö. Jokainen miettiköön itse omaa tilaansa. Tuosta sinun aloituksestasi tuli sellainen ajatus, että olisit vähän kuin kuunnellut epäuskoisten korvilla. mutta ehkä ymmärsin aloituksesi väärin.

Itse kuuntelin saarnaa omalle kohdalleni ja iloitsin siitä.

• Halpaparempi

Kalliiksi tulee .

• eurotkilisee

Hyvästä kannattaa maksaa,maallista vaan mitä kuluu:)

• surkea_tilanne

Sastamalassakin oli ihanat seurat, mutta paikkakunnan saarnaaja Seppo Inkeri oli kotonaan omissa mielipiteissään.

• niinpahaltatuntui

Inkeri kertoi juhannuksena niin selkeästi oman sielunelämänettä ihan pelästyin miten mies uskaltaa jotenki ite aattelen parannusta ois tehtävä koko seurakunnalta kun seurakunnan edessä sen paljasti tämä ei ole yleinen mielipide ja kaikkea hyvää toivon hänellekin

• kokemäenjoki

Toivon Tyrväälle kaikkea hyvää, oli MO poismeno sieltä suunnalta jotain mistä täytyy sanoa että tutkimattomat ovat Herran tiet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe