Kyllä vain IS saarnasi joensuussa kallista JUMALA SANAA,epäuskoisille kuuluu vieläkin nuo sanat:käänny,käänny,tule sinne missä tuli palaa.
iltasaarna
13
204
Vastaukset
- kuuntelinmiekin
Onneksi ei puhunut vanhimmista sanaakaan, mutta kerran piti mainita kuuliaisuus kristillisyyden neuvoille lapsen mielellä.
- teuta01
Ja mikä tuli se olisi ,selvitätkö mullekkin
joka en kaikkia tajuu. nimittäin jos epäuskoin
ihminen saa tälläisen lausen mää lulen että ei
sekkaan kaikkea ymmärrä, .- voikökkö
Teuta,luulen ettei sulle tarvi selittää.
- Kiitostästä
Oli ihana saarna. Itse en kuullut käskysanoja, käänny, käänny niinkuin voikökkö.
Hänen puheessaan oli rakkaudellinen kutsu omistamaan Jumalan armoa. Ei korottanut itseään käännyttäjäksi, vaan tuli väsyneen ja uupuneen rinnalle.
Sinulla taitaa olla vähän sellainen asenne voikökkö, että niskasta kiinni ja käänny, eikö sana kuulu. Ettei vain olisi välillä vanha Aatami käännyytäjänä.
Erityisesti iloitsin siitä, että puhuja otti esille saarnassaan Israelin kansan, Jumalan valittu kansa. Ja puhui tämän kansan asemasta.
Näin on. Meidän tulee antaa Israelin kansalle se asema ja kunnioitus mikä sillä kansalla on raamatun mukaan.- voikökkö
Kuunteles uudelleen,ei sitä niskasta tarvi nipistää,jokainen miettiköön mihin kääntyy,mulla on oma suunta vesiselvä.
- gggj
Separatistien taktiikka. Kun sakramentit on saatu ryöstettyä saarnataan puhtaammin seurakunnan rauhottamiseksi
- kukkuukäki
Onhan tuokin jonkinmoinen oma näkemys,liekö mettässä?
- Kndmx
Just näin voikökkö. Jokainen miettiköön itse omaa tilaansa. Tuosta sinun aloituksestasi tuli sellainen ajatus, että olisit vähän kuin kuunnellut epäuskoisten korvilla. mutta ehkä ymmärsin aloituksesi väärin.
Itse kuuntelin saarnaa omalle kohdalleni ja iloitsin siitä.
- Halpaparempi
Kalliiksi tulee .
- eurotkilisee
Hyvästä kannattaa maksaa,maallista vaan mitä kuluu:)
- surkea_tilanne
Sastamalassakin oli ihanat seurat, mutta paikkakunnan saarnaaja Seppo Inkeri oli kotonaan omissa mielipiteissään.
- niinpahaltatuntui
Inkeri kertoi juhannuksena niin selkeästi oman sielunelämänettä ihan pelästyin miten mies uskaltaa jotenki ite aattelen parannusta ois tehtävä koko seurakunnalta kun seurakunnan edessä sen paljasti tämä ei ole yleinen mielipide ja kaikkea hyvää toivon hänellekin
- kokemäenjoki
Toivon Tyrväälle kaikkea hyvää, oli MO poismeno sieltä suunnalta jotain mistä täytyy sanoa että tutkimattomat ovat Herran tiet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847