maisemiin, sotken lisää ja tulee väärinkäsityksiä. Turhia toiveita.. sori mä en pysty..
..mutta jos tuun
13
133
Vastaukset
- mitäniillätekee
Tiedätkö minä olen aina tykännyt ihmisistä ja etenkin miehistä, jotka eivät pysty.
- enkäpysty
Harmin paikka sillä olen NAINEN!!!!!!! En sitten varmana tykkää.. stana
- mitäniillätekee
Niiin, selvästikin syntyy väärinkäsityksiä sinulla, kun nytkin sinua luultiin mieheksi.
- tottapuhut
mitäniillätekee kirjoitti:
Niiin, selvästikin syntyy väärinkäsityksiä sinulla, kun nytkin sinua luultiin mieheksi.
Katos niin pääsi käymään, mutta se ei ole mitään uutta!
- Kivastikerroit
että luovutat, mutta kertoisitko vielä sen kenelle tuon haluat tiedoksi.
- Pettymyksiäpettymyksiä
Tapahan se on tuokin torjua. :(
- juuupjuu
No mut ei sul ees oo enää ku 10 minsaa mahiksii. Lähe ny. Sää oot kovaa kamaa missä vaa ja tiän et se hajottaa sua, ku et oo nii mukana jutuis, mut lähe ees johki
- eipystyei
Ei ehdi enää kuin lentämällä! Vielä olisi yksi, mutta en taida...
- juuupjuuu
eipystyei kirjoitti:
Tuu ny. Se on viimene mahis. Venttaillaan
- juuupjuu
eipystyei kirjoitti:
Korkkaa ny pullo ja ala tulla siält!
- eroajostain
Tahdotko tuntea minut?
- Lähelläni
Eroon kyllä, haluatko tuntea minut lähelläsi?
Tahdon juu. - lähelläsijuu
Juu, laita eropaperit heti vireille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492