Voitolla yöhön...ei sentäs

tyynytreilaan

Yö tulee ilmankin, että sinne täytyy lähtee...huolimatta voitosta ;)

16

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmoinenpeitto

Jahas, olet siis voittanut veikkauksenko peleistä, vai mistä noin hieno fiilis ;)?

• JuurikinNiin

Hyvää yötä ja kauniita unia :)

• epäonninen_

Rakkaussuhde on se paras voitto.

• tyynytreilaan

En sentään lotossa voittanut...liian vaikeeta.
      Joku joukkue voitti lajissaan pelinsä ja se piisaa ;)
      Yö tulee nimittäin "takuu tuotteena" joka ilta...realismia

• neljäoikeinjuhuu

Mä voitin :)

• tasaneikäy

Epäreilua, neljä oikein. Mulle riittäisi yksi oikea.

• Pehmoinenpeitto

Minä voitin tässä joku aika taakseppäin todella mahtipotin veikkauksen pelistä ;).
        Todella oikea pläjäys. Eipä meinannut mennä mulle jakeluun että se on totta, mutta tottahan se oli.
        Ostin uuden auton, siis uuden, ei yksistään minulle uusi, vaan tosiaan uusi. Paljon muuta mikä on tarpeellista täällä jossain, ja yhäkin mahdollisuus tehdä just kaikkea sitä mistä aina haaveillut ;),,, mutta nuukana en nakkele niitä maailmalle, vaan jotain suurempaakin vielä kiikarissa;),,,

ONNITTELUT sinulle ja malttia sen voittopotin käytössä ;),,,

• tyynytreilaan

Mulle piisaa yhen joukkueen urheilullinen menestys...joskus jopa ollu voittoputkesa.

• Pehmoinenpeitto

En mä niitä urheilupelejä pelaa,,, kun ne on outo alue, mutta kaikkea muutahan siellä on pelattavissa,,,
        Joskus öisin kun se uni on hukassa, pelailen niitä ns. pikapelejä veikkauksen sivuilta, ja osuuhan se josku sieltäkin jokunen ropo tulla tupsahtamaan ;),,,

• tyynytreilaaan

Urheilun seuraaminen on parasta paikan päällä nautittuna.
        Kun tässä on "rehkinny" seuraamalla useemman erän kiekkoa niin kai olis aika laittaa ittensä huili asentoon.
        Hui-lai-leen....melkein kuin kiinaa tai jotain sinne päin.
        Hyvät yöt ja katellaan kuvia :)

• eiyöhönnainen
        Pehmoinenpeitto kirjoitti:

En mä niitä urheilupelejä pelaa,,, kun ne on outo alue, mutta kaikkea muutahan siellä on pelattavissa,,,
        Joskus öisin kun se uni on hukassa, pelailen niitä ns. pikapelejä veikkauksen sivuilta, ja osuuhan se josku sieltäkin jokunen ropo tulla tupsahtamaan ;),,,

Hyvä matsi oli. Pakkovoitto. Unohdin veikata.

Unia :)

• Pehmoinenpeitto
        tyynytreilaaan kirjoitti:

Urheilun seuraaminen on parasta paikan päällä nautittuna.
        Kun tässä on "rehkinny" seuraamalla useemman erän kiekkoa niin kai olis aika laittaa ittensä huili asentoon.
        Hui-lai-leen....melkein kuin kiinaa tai jotain sinne päin.
        Hyvät yöt ja katellaan kuvia :)

Pesistä aikanaan seurasin hyvinkin tiiviisti, kiekkoa jotenkin puolisilmällä, ulkomaisia jalkapalloseuroja sen verran että tiedän niiden kotimaat, mutta en aktiivisesti,,, uutisista bongailen

No sulla on tuo kielitaito reilassa ;),,, kyllä tuolla sanavarastolla jo kiinassa pärjäis ;),,, kun mun sanavarastoni kiinan kielessä loppuu siihen kun kysyn, jokohama humahutan ;)?,,,

Katellaan,,, ja alukshan voitas laulaa vaikka duettona ennen unia; Suuret setelit ;),,, ja sen jälkeen vaikka mentäs tsiikailemaan jotain kivaa unileffaa,,, vaikka Sumujen siltaa,,,
        Öitä, ja kaikkia kivoja kuvajaisia ;(,,,

• hähähähähä
        Pehmoinenpeitto kirjoitti:

Pesistä aikanaan seurasin hyvinkin tiiviisti, kiekkoa jotenkin puolisilmällä, ulkomaisia jalkapalloseuroja sen verran että tiedän niiden kotimaat, mutta en aktiivisesti,,, uutisista bongailen

No sulla on tuo kielitaito reilassa ;),,, kyllä tuolla sanavarastolla jo kiinassa pärjäis ;),,, kun mun sanavarastoni kiinan kielessä loppuu siihen kun kysyn, jokohama humahutan ;)?,,,

Katellaan,,, ja alukshan voitas laulaa vaikka duettona ennen unia; Suuret setelit ;),,, ja sen jälkeen vaikka mentäs tsiikailemaan jotain kivaa unileffaa,,, vaikka Sumujen siltaa,,,
        Öitä, ja kaikkia kivoja kuvajaisia ;(,,,

Mikä tarkoitus on noilla kaikilla pilkulla? ,,,

• Pehmoinenpeitto
        hähähähähä kirjoitti:

Mikä tarkoitus on noilla kaikilla pilkulla? ,,,

En mie vaan tiiä,,, mieti sinä ;),,, ja tee niinkin minä. No tiiäjänhän mie, jätän itselle ja lukijalle aikaa ajatella kuin jatkuu ),,,

• heiheimutsi

"Täällä naiset on kuin noitii. ne kysyy oot sie tämän kylän poikii"

• heiheimutsi

sä et oo syöny su lääkkeitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2688
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2197
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1428
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      225
      1163
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe