Yö tulee ilmankin, että sinne täytyy lähtee...huolimatta voitosta ;)
Voitolla yöhön...ei sentäs
16
102
Vastaukset
- Pehmoinenpeitto
Jahas, olet siis voittanut veikkauksenko peleistä, vai mistä noin hieno fiilis ;)?
- JuurikinNiin
Hyvää yötä ja kauniita unia :)
- epäonninen_
Rakkaussuhde on se paras voitto.
- tyynytreilaan
En sentään lotossa voittanut...liian vaikeeta.
Joku joukkue voitti lajissaan pelinsä ja se piisaa ;)
Yö tulee nimittäin "takuu tuotteena" joka ilta...realismia- neljäoikeinjuhuu
Mä voitin :)
- tasaneikäy
Epäreilua, neljä oikein. Mulle riittäisi yksi oikea.
- Pehmoinenpeitto
Minä voitin tässä joku aika taakseppäin todella mahtipotin veikkauksen pelistä ;).
Todella oikea pläjäys. Eipä meinannut mennä mulle jakeluun että se on totta, mutta tottahan se oli.
Ostin uuden auton, siis uuden, ei yksistään minulle uusi, vaan tosiaan uusi. Paljon muuta mikä on tarpeellista täällä jossain, ja yhäkin mahdollisuus tehdä just kaikkea sitä mistä aina haaveillut ;),,, mutta nuukana en nakkele niitä maailmalle, vaan jotain suurempaakin vielä kiikarissa;),,,
ONNITTELUT sinulle ja malttia sen voittopotin käytössä ;),,,
- tyynytreilaan
Mulle piisaa yhen joukkueen urheilullinen menestys...joskus jopa ollu voittoputkesa.
- Pehmoinenpeitto
En mä niitä urheilupelejä pelaa,,, kun ne on outo alue, mutta kaikkea muutahan siellä on pelattavissa,,,
Joskus öisin kun se uni on hukassa, pelailen niitä ns. pikapelejä veikkauksen sivuilta, ja osuuhan se josku sieltäkin jokunen ropo tulla tupsahtamaan ;),,, - tyynytreilaaan
Urheilun seuraaminen on parasta paikan päällä nautittuna.
Kun tässä on "rehkinny" seuraamalla useemman erän kiekkoa niin kai olis aika laittaa ittensä huili asentoon.
Hui-lai-leen....melkein kuin kiinaa tai jotain sinne päin.
Hyvät yöt ja katellaan kuvia :) - eiyöhönnainen
Pehmoinenpeitto kirjoitti:
En mä niitä urheilupelejä pelaa,,, kun ne on outo alue, mutta kaikkea muutahan siellä on pelattavissa,,,
Joskus öisin kun se uni on hukassa, pelailen niitä ns. pikapelejä veikkauksen sivuilta, ja osuuhan se josku sieltäkin jokunen ropo tulla tupsahtamaan ;),,,Hyvä matsi oli. Pakkovoitto. Unohdin veikata.
Unia :) - Pehmoinenpeitto
tyynytreilaaan kirjoitti:
Urheilun seuraaminen on parasta paikan päällä nautittuna.
Kun tässä on "rehkinny" seuraamalla useemman erän kiekkoa niin kai olis aika laittaa ittensä huili asentoon.
Hui-lai-leen....melkein kuin kiinaa tai jotain sinne päin.
Hyvät yöt ja katellaan kuvia :)Pesistä aikanaan seurasin hyvinkin tiiviisti, kiekkoa jotenkin puolisilmällä, ulkomaisia jalkapalloseuroja sen verran että tiedän niiden kotimaat, mutta en aktiivisesti,,, uutisista bongailen
No sulla on tuo kielitaito reilassa ;),,, kyllä tuolla sanavarastolla jo kiinassa pärjäis ;),,, kun mun sanavarastoni kiinan kielessä loppuu siihen kun kysyn, jokohama humahutan ;)?,,,
Katellaan,,, ja alukshan voitas laulaa vaikka duettona ennen unia; Suuret setelit ;),,, ja sen jälkeen vaikka mentäs tsiikailemaan jotain kivaa unileffaa,,, vaikka Sumujen siltaa,,,
Öitä, ja kaikkia kivoja kuvajaisia ;(,,, - hähähähähä
Pehmoinenpeitto kirjoitti:
Pesistä aikanaan seurasin hyvinkin tiiviisti, kiekkoa jotenkin puolisilmällä, ulkomaisia jalkapalloseuroja sen verran että tiedän niiden kotimaat, mutta en aktiivisesti,,, uutisista bongailen
No sulla on tuo kielitaito reilassa ;),,, kyllä tuolla sanavarastolla jo kiinassa pärjäis ;),,, kun mun sanavarastoni kiinan kielessä loppuu siihen kun kysyn, jokohama humahutan ;)?,,,
Katellaan,,, ja alukshan voitas laulaa vaikka duettona ennen unia; Suuret setelit ;),,, ja sen jälkeen vaikka mentäs tsiikailemaan jotain kivaa unileffaa,,, vaikka Sumujen siltaa,,,
Öitä, ja kaikkia kivoja kuvajaisia ;(,,,Mikä tarkoitus on noilla kaikilla pilkulla? ,,,
- Pehmoinenpeitto
hähähähähä kirjoitti:
Mikä tarkoitus on noilla kaikilla pilkulla? ,,,
En mie vaan tiiä,,, mieti sinä ;),,, ja tee niinkin minä. No tiiäjänhän mie, jätän itselle ja lukijalle aikaa ajatella kuin jatkuu ),,,
- heiheimutsi
"Täällä naiset on kuin noitii. ne kysyy oot sie tämän kylän poikii"
- heiheimutsi
sä et oo syöny su lääkkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073