Toivon tahdonlujuutta ja hyvää itsetuntoa siitä että kyllä tuolla jossain vielä joku on. Harmittaa etten ole vaan uskaltautunut antautua silloin kun elämä tarjoaa mahdollisuuksia,en vain ole sitä älynnyt vaan vasta jälkeenpäin ja tässä sitä sitten vielä ollaan. Ehkä siksi olen todella epävarma nykyään koska monien vaikeiden asioiden takia epävarma olo siitä, kelpaanko tälläisenä kuin olen,en haluaisi enää pettyä ja alkaa alusta; pettymyksiä yksi toisensa jälkeen,energiaa ei vain riitä sellaiseen enää. Toinen ihminenkin voi olla eheyttävä ja joka tietämättään korjaa pikkuhiljaa toisessa niitä säröjä ja antaa parempaa uskoa jokaiseen päivään juuri sellainen ihminen olisi jotakin,jotakin erityistä ja uskalluksen arvoista.
Säälittävää vuodatusta
8
72
Vastaukset
- ihmepapukaija
En mä pyytänyt sua vuodattamaan.
- sillävissin
Noinhan se ap varmaan monella on, mutta kyllä sitä eheytymistä täytyy yksinäänkin tehdä ja mietiskellä, mutta ei kenestäkään tällä iällä voi vaatia olemaan täysin ehjä. Mutta sairastelu vaatii nyt veronsa, nukkumaan poistun.
- löydäne
Toivon sulle iloa ja hymyä, onnellisuutta :)
- TodellaRikkinäinen
Kiitos kauniista sanoista, yritän löytää.
- HyvääYötäKaikille
Minä ainakin haluaisin kihloihin vain ihmisen kanssa jonka kanssa voin olla myös ajoittain eksyksissä ja epävarma. Kaunis ajatus silti jollekin:)
toivon todella hartaudella että löydät sen oikean,joka pystyy korjaamaan sinut mutta voin ystävä tukea sinua.
asioiden käyminen antaa paremmat mahdollisuudet ettei jokin satu paljoa mutta muutos alkaa itsestä.- TodellaRikkinäinen
Ei aina se oma itsekään auta kaikkeen sellaiseen ja se osa on jo käyty lävitse, joskus tarvitsee radikaalia muutosta ja radikaalia elämän suuntaa. Mutta kiitos toivostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679