Mistä näkee esimerkiksi mitä lentoja lähtee torstai-aamuisin Helsinki-Vantaalta? Kaikki löytämäni palvelut vaativat kohteen määrittelyä, mutta en halua määritellä sitä vaan pelkästään ajankohdan ja katsoa mihin silloin pääsisi.
Lentojen aikataulut
hankala-asiakas_
3
118
Vastaukset
- etkuitenkaanlähde
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Katsot sitten torstai-aamulla Finavian sivulta lähtevät lennot.
- Eikunlentoon
Aja älypuhelimelle sovelluskaupasta (ilmainen!) ohjelma nimeltä Helsinki airport. Siitä näkyvät sekä tulevat että lähtevät lennot pitkälle eteenpäin ja paljon muuta Hki-Vantaaseen liittyvää, mm. miten palvelupisteet on auki. Erittäin hyvä seurata kentälläkin lennon tilannetta, esim. milloin otetaan matkustajat sisään, eikä tarvitse olla näköetäisyydellä infotauluihin.
- lennä.pois
Tekstiteeveestä näkyy. Kokeile sivu 426
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882