Okei siis olen 15v tulin just riparilta ja ihastuin siellä yhteen tyttöön(olen poikaXd) ja tarvitsisin apua! Emme ole aikasemmin oikeen olleet tekemisissä tai juteltu missään... Se tyttö on samassa koulussa ja mun rinnakkaisluokalla ja se tyttö on sellanen energinen ja puhelias you know;)... Mutjoo siis haluan tietää kuinka lähestyä sitä ja kuinka sitten pyyän sitä alkamaan? (Ei mitää alax yms.) ja saatte toki kertoa omia tarinoita:) aina plussaa kiitos jo etukäteen
Kuinka iskeä tyttö?
7
87
Vastaukset
- Rakastunut
HEI CMOON tarviin nopee apua ennenku on liian myöhästä!!!
- 15vtyty
Se että oot aito oma ittes ja meet juttelee sille. Koska seurusteluun tarvitaa se että molemmat rakastaa toisiaan nii on tosi tärkeetä että se tulee pitämään susta eikä jostain mitä esität. Ja älä missään nimes käytä jotai iskurepliikkejä tai oo liian nopee alottees koska se antaa kuvan et olisit jotenki sellane tyyppi joka on kiinnostunu jostai ihan muusta ku seurustelusta. Ja sit siinä samalla ku rupeet pikkuhiljaa juttelee sille ja tervehtii yms. Nii opit tuntemaa sen paremmin ja alat tietää onko se oikeesti sun tyyppiä. Sellaset jätkät jotka saa mut nauramaan ja hyvälle tuulelle vie usein mun sydämmen. Sillonku oot edenny sen verran pitkälle että oot valmis myöntää tunteistas nii kasvotusten ois aika söpöö ;) mut jos oot ujompaa tyyppii nii jollai viestillä. Ja jos se ei vastaakkaa myöntävästi nii kannattaa yrittää vaa unohtaa se. Mutta jos se nauraa sulle tai haukkuu nii se on kusipää joka ei ansaitte sua. Näitäkin oon nähny. Onnee yrittämiseen!
- Rakastunut
Kiitos!:-)
ota purkki nuuskaa, heitä huuleen, ja mene tarjoamaan!
- Rakastunut
Kui sää oot joka palstalla joka koskee rakkautta? Ja kaikki tälläsii....? Iha turhia
Rakastunut kirjoitti:
Kui sää oot joka palstalla joka koskee rakkautta? Ja kaikki tälläsii....? Iha turhia
koska ne tulee heti ekana kun painaa nuoret kohtaa
- Rakastunut
Mee muualle jos ei oo mitää asiallista sanottavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482