Kuinka iskeä tyttö?

Rakastunt

Okei siis olen 15v tulin just riparilta ja ihastuin siellä yhteen tyttöön(olen poikaXd) ja tarvitsisin apua! Emme ole aikasemmin oikeen olleet tekemisissä tai juteltu missään... Se tyttö on samassa koulussa ja mun rinnakkaisluokalla ja se tyttö on sellanen energinen ja puhelias you know;)... Mutjoo siis haluan tietää kuinka lähestyä sitä ja kuinka sitten pyyän sitä alkamaan? (Ei mitää alax yms.) ja saatte toki kertoa omia tarinoita:) aina plussaa kiitos jo etukäteen

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastunut

      HEI CMOON tarviin nopee apua ennenku on liian myöhästä!!!

    • 15vtyty

      Se että oot aito oma ittes ja meet juttelee sille. Koska seurusteluun tarvitaa se että molemmat rakastaa toisiaan nii on tosi tärkeetä että se tulee pitämään susta eikä jostain mitä esität. Ja älä missään nimes käytä jotai iskurepliikkejä tai oo liian nopee alottees koska se antaa kuvan et olisit jotenki sellane tyyppi joka on kiinnostunu jostai ihan muusta ku seurustelusta. Ja sit siinä samalla ku rupeet pikkuhiljaa juttelee sille ja tervehtii yms. Nii opit tuntemaa sen paremmin ja alat tietää onko se oikeesti sun tyyppiä. Sellaset jätkät jotka saa mut nauramaan ja hyvälle tuulelle vie usein mun sydämmen. Sillonku oot edenny sen verran pitkälle että oot valmis myöntää tunteistas nii kasvotusten ois aika söpöö ;) mut jos oot ujompaa tyyppii nii jollai viestillä. Ja jos se ei vastaakkaa myöntävästi nii kannattaa yrittää vaa unohtaa se. Mutta jos se nauraa sulle tai haukkuu nii se on kusipää joka ei ansaitte sua. Näitäkin oon nähny. Onnee yrittämiseen!

      • Rakastunut

        Kiitos!:-)


    • ota purkki nuuskaa, heitä huuleen, ja mene tarjoamaan!

      • Rakastunut

        Kui sää oot joka palstalla joka koskee rakkautta? Ja kaikki tälläsii....? Iha turhia


      • Rakastunut kirjoitti:

        Kui sää oot joka palstalla joka koskee rakkautta? Ja kaikki tälläsii....? Iha turhia

        koska ne tulee heti ekana kun painaa nuoret kohtaa


      • Rakastunut

        Mee muualle jos ei oo mitää asiallista sanottavaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe