Vainajalta jäi yksi rintaperillinen leski(rintaperillisen äiti)
Riittääkö perunkirjoituksessa ovat vain ja ainoastaan nuo kaksi.Pitääkä kutsua myös rintaperillisen serkut?
kETKÄ KUTSUTTAVA PERUNKIRJOITUKSEEN?
7
89
Vastaukset
- Ei_tarvi
Serkut eivät peri.
- hoit_su
leski ja rintaperillinen, ei tarvi muita.
- kepulisti
Jos itse rustaatte niin pesän luovuttajan lisäksi pari uskottua miestä tarvitaan omaisuuden arviointiin ja perukirjan allekirjoittajiksi. Jos teetätte jollakulla niin hän on yleensä toisena ja osakaskaan ei ole laissa jäävätty toimimaan toisena.
- 55öölll
Parasta kutsua koko kylä! Ei jää kellekään mitään hampaankoloon tai
arvailujenvaraan.- tottijärvenperillinen
Tämä on juuri kaksnelosen riesa: kun joku tekee ihan asiallisen kysymyksen, niin siihen tulee joku kahjo vitseinensä muka vastaamaan.
Perukirja on ensisijaisesti veroilmoituksen luontoinen. Tilaisuuteen kutsutaan laissa mainitut perilliset.
- LESYNI
Olen leskiv.2010 vainajalla ja minulla 1 tytär, puolisolla ja minulla oli keskinäinen testamentti,joten perin minulle kuuluvan osan,lopun perii tyttäremme..perunkirjoitusta tehtäessä selvitetään,onko vainajalla olemassa muita jälkeläisiä ,jotka ovat perillisiä..
- LESYNI
meillä tehtiin perunkirjoitus pankissa,joten virkailijat toimivat asiantuntijoina,todistajina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746