Eihän Suomen demarit (eikä persut) tähän pysty

JoRiittää-

Eivätkä edes halua tukkia tuota muslimivyöryä Suomeen. Slovakiassa demarit onkin jo täysin eri maata. Siellä vaalivoittaja-demareilla on mottona: "Slovakiaan ei oteta yhtään muslimia"

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016030621225180_ul.shtml

Suomen demareissa kaiken maailman pitkänenäiset Nasimat sun muut yksinkertaiset Jogi-karhut ja huijarit kokoomusta ja kepulisteja myöten hyysäävät muslimeita lisää Suomeen, että omat bisnekset tuottaa hyvin. Antti Rinne teki edellisessä hallituksessa kaikkensa, että Portugalin ja Espanjan kanssa säilyy etu, että suomalaisen eläkeläisen verotus kyseisissä maissa on 0%. Jogi-karhu oli kenties salaa mielessään jo suunnitellut, että muuttaa isolla eläkkeellä ollessaan sitten noihin lämpöisiin maihin asumaan 0% verotuksella.

Kesällä tulevat sitten naama levällään Suomeen käymään ja taas talveksi menevät lämpimään nauramaan Suomessa eläkkeistään veroja maksaville hölmöille. Orpon eukon lakiasiantoimisto saa hyvät rahat, kun antaa lakimiesapua kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille... ja kansa maksaa. Kansan verovaroista maksetaan myös näiden viidakon villieläinten tasolla olevien maahantulijoiden täysylöspito. Oi aikoja, oi tapoja...

3

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinkkienRehumyllyyn-vaan

Nehän tulevat pitkänenä-Nasiman ja pitkäleuka-Jutan mukaan nämä nuorten poikien raiskaajat tänne Suomeen lähinnä tasaamaan kulttuurieroja, sekä parantamaan meidän suomalaisten geeniperimää.

• Kysymyksiäaloittajalle

Mitkä ovat hallituspuolueita? Keskusta, kokoomus ja persut. Mikset syytä näitä kaikkia puolueita? Miten otat syypääksi ainoastaan yksittäisiä edustajia?
      Jos jotain on edellisessä hallituksessa tehty väärin, miksei sitä nyt korjata? Eikö nykyhallitus vatuloinniltaan ehdi?
      Älä viitsi olla kateellinen näille Espanjassa asuville eläkeläisille. Kateus paistaa tuosta kommentin loppuosalla aika ruotoisesti.

• RahatValtiolle

Johan tuli hyvä mieli, kun kuulin, että eläkeläis-vero-pakoloisten 0% verotus loppuu Espanjassa ja Portugalissa. Ei muuta kuin verorahat näiden porsaiden taskuista Suomen valtion pohjattomaan kassaan, asukoot sen jälkeen meidän muiden suomalaisten puolesta vaikka perseessä.

Poliiseille tehdyssä kyselyssä 4 poliisia viidestä pitää nykyistä maahanmuuttoa yhteiskuntarauhan kannalta arveluttavana. Mutakuonot sun muut mustat apinat ja talttahampaiset makkarahuulet on pelkkää arvotonta saastaa Suomelle. Ei muuta kuin ulos Suomesta vaan kyseinen sankkeria kantava arvoton roskajoukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe