Eivätkä edes halua tukkia tuota muslimivyöryä Suomeen. Slovakiassa demarit onkin jo täysin eri maata. Siellä vaalivoittaja-demareilla on mottona: "Slovakiaan ei oteta yhtään muslimia"
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016030621225180_ul.shtml
Suomen demareissa kaiken maailman pitkänenäiset Nasimat sun muut yksinkertaiset Jogi-karhut ja huijarit kokoomusta ja kepulisteja myöten hyysäävät muslimeita lisää Suomeen, että omat bisnekset tuottaa hyvin. Antti Rinne teki edellisessä hallituksessa kaikkensa, että Portugalin ja Espanjan kanssa säilyy etu, että suomalaisen eläkeläisen verotus kyseisissä maissa on 0%. Jogi-karhu oli kenties salaa mielessään jo suunnitellut, että muuttaa isolla eläkkeellä ollessaan sitten noihin lämpöisiin maihin asumaan 0% verotuksella.
Kesällä tulevat sitten naama levällään Suomeen käymään ja taas talveksi menevät lämpimään nauramaan Suomessa eläkkeistään veroja maksaville hölmöille. Orpon eukon lakiasiantoimisto saa hyvät rahat, kun antaa lakimiesapua kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille... ja kansa maksaa. Kansan verovaroista maksetaan myös näiden viidakon villieläinten tasolla olevien maahantulijoiden täysylöspito. Oi aikoja, oi tapoja...
Eihän Suomen demarit (eikä persut) tähän pysty
3
52
Vastaukset
- MinkkienRehumyllyyn-vaan
Nehän tulevat pitkänenä-Nasiman ja pitkäleuka-Jutan mukaan nämä nuorten poikien raiskaajat tänne Suomeen lähinnä tasaamaan kulttuurieroja, sekä parantamaan meidän suomalaisten geeniperimää.
- Kysymyksiäaloittajalle
Mitkä ovat hallituspuolueita? Keskusta, kokoomus ja persut. Mikset syytä näitä kaikkia puolueita? Miten otat syypääksi ainoastaan yksittäisiä edustajia?
Jos jotain on edellisessä hallituksessa tehty väärin, miksei sitä nyt korjata? Eikö nykyhallitus vatuloinniltaan ehdi?
Älä viitsi olla kateellinen näille Espanjassa asuville eläkeläisille. Kateus paistaa tuosta kommentin loppuosalla aika ruotoisesti. - RahatValtiolle
Johan tuli hyvä mieli, kun kuulin, että eläkeläis-vero-pakoloisten 0% verotus loppuu Espanjassa ja Portugalissa. Ei muuta kuin verorahat näiden porsaiden taskuista Suomen valtion pohjattomaan kassaan, asukoot sen jälkeen meidän muiden suomalaisten puolesta vaikka perseessä.
Poliiseille tehdyssä kyselyssä 4 poliisia viidestä pitää nykyistä maahanmuuttoa yhteiskuntarauhan kannalta arveluttavana. Mutakuonot sun muut mustat apinat ja talttahampaiset makkarahuulet on pelkkää arvotonta saastaa Suomelle. Ei muuta kuin ulos Suomesta vaan kyseinen sankkeria kantava arvoton roskajoukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243