Kaikenlaista työtä hakusessa.
Ei enään jaksa tapella Sossujen ja kelan kanssa.
Oma auto on ja puhelin.
Ei minkäänalan koulutusta.
Maalaisjärjellä mennään ja kovalla halulla oppia uutta ja tehdä töitä.
Tarjoa jos sinulla on mulle duunia.
Laita sähköpostia, olen yhteydessä pikimmiten.
[email protected]
Suomi-Isä etsii töitä. B-luokan ajokortti on!
Jarski1983
3
<50
Vastaukset
- Lkkjjhgvcd
Onko työssäkäyntialueesi koko maa, kun et maininnut mistä päin niitä töitä pitäisi löytyä?
- Jarski1983
Tällä hetkellä oleilen Etelä -pohjanmaalla. Mutta työt kelpaa mistä vaan. Muutto aikeita johkin sivistykseen pois ähtärin masentavista oloista!!!
- Jarski1983
Enkä lähde millään pelkällä provisio palkalla töihin. Pitää olla ees jonkinmoinen pohjapalkka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971