Minkälaista työtä vois saada, jos nyt tyätä ollenkaan? Miks yli viisikymppisiä syrjitään työmarkkinoilla.
Onko 50:n vuotias vanha saamaan töitä?
10
51
Vastaukset
- VeltotVehkeet
Ilotyttönä ja rattopoikana ei ainakaan ole kunnolla työtarjouksia.
- ainatöissä
Veltoilla vehkeillä ei töitä saa, eikä varsinkaan veltolla asenteella, jos on töitä vieroksuva.
- velvet_blowjob
Hampaat pois ja satamaan vituksi.
- neuvoksi
Opettele ensin kirjoittamaan paperille vaikka sata kertaa sanat 50-vuotias, työtä ja miksi...niin voi tärpätä. Kirjallinen hakemus ja CV on hyvä saada oikeakieliseen muotoon. Aloitapa niistä työnhaun opettelu tai vaikka kansalaisopiston kielikurssilta ensin.
- tack_fittan
Nämä hallitaan. Lähemmäksi kuuttakymppiä ei toivoakaan.
- Kampaviineriklubi
Finkmanska otti nokkiinsa.
- 50-v_ja-liian_osaava
Lienenkö dinosaurus, mutta http://mol.fi -sivua edelleen käytän paikallisia työpaikkoja katsastellessani. Joku aika sitten kiinnostuin eräästä ilmoituksesta. Siitä sai sen kuvan, että he hakevat alan ammattilaista, jolla on kokemusta varsin laajasti alalta. Olen joskus kyseisen yrityksen omistajan kanssa jutellutkin, joten ajattelin piipahtaa paikanpäällä (kivijalkamyymälä) katsomassa, mistä on kysymys. Noh, paikalla ei ollut kuin nuorehko adhd-huolto-/tuotepäällikkö. (tuon adhd-asian hän halusi itse ensimmäisenä kertoa!) Hetken turinoinnin jälkeen kävi ilmi, että he hakevat hänelle apulaiseksi juuri koulunpenkiltä valmistunutta "osaajaa". Ja tämän osaajan ei pitäisi pelätä ruuvata 20k€-hintaisia laitteita. Kyllä minua pyrki huvittamaan, kun olen huoltanut laitteita, joiden hintaluokka on 500k€-pari miljoonaa. Siten puhuttiin palkkauksesta - toivoin luonnollisesti, että ainakin suunnilleen nykyisen palkkauksen taso (vain hiukan duunarin keskipalkkaa suurempi). Tämä sai päällikön silmät pyörimään - olivat tarjoamassa alle puolta tuosta.
Noh, tämä tarinointi meni vähän ohi aiheen. Olin selkeästi ylikoulutettu ja -osaava kyseiseen tehtävään. Mutta jos olisin työtä vaille, niin toki ottaisin vastaan tuollaisenkin työpaikan. Keskustelun aikana vaan kävi ilmi, että "korkea" ikäni (50 ) ei oikein vastaa sitä, mitä he hakevat. Näin siis tämä adhd sanoi minulle suoraan.- säällipisteitä
Kaikenlaisia hulluja sitä.
- olloshuoleton
eiks tarjan mukaan 50.v ole vielä nuori ja täysin työ kykyinen. turha puistohan työllistää nuoret
- 150_työpaikkaa
olloshuoleton kirjoitti:
eiks tarjan mukaan 50.v ole vielä nuori ja täysin työ kykyinen. turha puistohan työllistää nuoret
..Ja Can-pack heidän vanhempansa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875