Minne Tukholmassa kannattaa suunnata shoppailemaan (vaatteita lähinnä)? Keskustaan vaiko johonkin ostoskeskukseen?
Shopailemaan
1
193
Vastaukset
- meikis
Joopa-joo..
Riippuu nyt tietysti pikkuriikkisen siitä, mitä rättejä oot meinannu shoppailla.. Stureplanin ympäriltä (Birjer Jarlsgatan, Biblioteksgatan) löytyy merkki-liikkeitä niin että piisaa, kallista lystiä kummiskin, meikiksen rahat loppuu jo Gucci:lla...
Yks parhaista paikoista on "Barkarby handelsplats" Outletteineen ja kymmenine muine liikkeineen, on vaan harmillisen vaikeeta rämpiä sinne julkisilla kulkuvälineillä, sijaitsee noin 16km Tukholmasta länsi-pohjoiseen Järfällan kunnassa, googlaa huviksesi.
Muita suuria ostareita: Täby Centrum, Mall of Scandinavia (Ruotsin suurin ostoskeskus, sijaitsee Solnassa, noin 7km Tukiksesta pohjoiseen), Sickla handelsplats (Nacka), Skärholmen (noin 12km Tukiksesta länsi-etelään), Farsta Centrum ( noin 10km Tukiksesta etelään) jne jne, niitä piisaa...
Googlaa!
PS1: Älä ota taksia, tulee kalliiks!
PS2: Jos otat taksin satamasta tai lentokentältä kaupunkiin, niin valitse joku näistä kolmesta: 1: TaxiKurir (autot sinisiä, puh.nr ovissa 300000), 2: Taxi 020 (autot keltaisia, puh.nr ovissa 020-020020) tai 3: TaxiStockholm (autot mustia, puh.nr ovissa 150000). Jos valitset taxijonosta "en friåkare" voi matka tulla, ja tulee, vähintään viisikertaa kalliimmaksi!!
Lykkyä pyttyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838