Kyllä lähtee

USSR-

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkune puutarhajyrsin....

    • vee-kasi

      Voimat ei palvele kuvia.......

    • foortintallissa

      Moneen kertaan tämä video on täällä nähty, kun Kirovilla tullaan vedestä pois. Eipä vaan taida nykyisillä sähköisillä toiminnoilla olevilla traktoreilla oikein onnistua tuollainen.
      Itse olen aikoinaan ajanut isäukon jäihin pudottaman Ford 5000 kuiville tukkivinssin avustamana melkoisen syvältä, kun ei tullut pelkästään ajamalla sieltä pois ja takapyörillä piti murtaa jäätä, että vinssillä jaksoi vetää. Tuossa kuvallistakin materiaalia, kun ollaan jo kuivilla ja saa jo vähän tarkistella tilannetta. http://aijaa.com/ieqHKJ

    • eipätaidaonnistua

      Ajakaapa pojat kokeeksi uusi Jontikka veteen tuolla lailla ja kuvatkaa videolle, että miten tulee ylös joesta.

      • tankorunkki

        Niin... kysymys kuuluu, että miksi se pitää ajaa sinne ja mitä järkeä tuossa on? Järkevä kuljettaja ei tuollaiseen tilanteeseen edes joudu, varsinkaan tuollaisella yhdistelmällä saatika uudella jontikalla. Ryssät on asia erikseen ja vastaavia kotiryssiä löytyy meiltä täältä koto suomestakin valitettavasti...


      • foortintallissa
        tankorunkki kirjoitti:

        Niin... kysymys kuuluu, että miksi se pitää ajaa sinne ja mitä järkeä tuossa on? Järkevä kuljettaja ei tuollaiseen tilanteeseen edes joudu, varsinkaan tuollaisella yhdistelmällä saatika uudella jontikalla. Ryssät on asia erikseen ja vastaavia kotiryssiä löytyy meiltä täältä koto suomestakin valitettavasti...

        Se on tuolla Venäjän maalla olosuhteet ihan toisenlaiset, että joutuu joskus menemään vähän syvempäänkin veteen. Siis ihan oikeasti, silta voi olla hävinnyt tai sitä ei ole ollut pitkään aikaan paikallaan tai ei ole koskaan ollutkaan. Lauttakin voi olla kadonnut... Tuossa kuvassa jonkinlaista siltaa rakennetaan Laatokan takana Vitelessä http://aijaa.com/uaOIEx
        Onhan meillä täällä Suomessakin pieniä tulvia joskus Pohjanmaalla, että vedessä ajellaan, mutta tuolla Venäjällä on niin monenlaista tilannetta tiestön kanssa, ettei uskoisi, ellei olisi itse nähnyt.
        Toinen paikka missä olen samaa nähnyt, on Intia! Siellä sitä on kanssa melkoisia juttuja, kun sadeaikaan on tiestä hävinnyt osa taikka kokonaan. Siinä ei paljon voi kysellä, kun pitää vain keksiä ratkaisu paikan ylittämiseen.


      • tankorunkki
        foortintallissa kirjoitti:

        Se on tuolla Venäjän maalla olosuhteet ihan toisenlaiset, että joutuu joskus menemään vähän syvempäänkin veteen. Siis ihan oikeasti, silta voi olla hävinnyt tai sitä ei ole ollut pitkään aikaan paikallaan tai ei ole koskaan ollutkaan. Lauttakin voi olla kadonnut... Tuossa kuvassa jonkinlaista siltaa rakennetaan Laatokan takana Vitelessä http://aijaa.com/uaOIEx
        Onhan meillä täällä Suomessakin pieniä tulvia joskus Pohjanmaalla, että vedessä ajellaan, mutta tuolla Venäjällä on niin monenlaista tilannetta tiestön kanssa, ettei uskoisi, ellei olisi itse nähnyt.
        Toinen paikka missä olen samaa nähnyt, on Intia! Siellä sitä on kanssa melkoisia juttuja, kun sadeaikaan on tiestä hävinnyt osa taikka kokonaan. Siinä ei paljon voi kysellä, kun pitää vain keksiä ratkaisu paikan ylittämiseen.

        Mainitsinkin tuossa että ryssät on erikseen. Siellä nyt kaikki on luonnostaan jo päin persettä kiitos ryssäläisen luonteenlaadun. Väkisin mennään ja koitetaan joskos se menisi ja sitten kauhella vaivalla pilkitään niitä romuja suonsilmästä. Sama koskee näitä peltojen sankareita jotka runnovat peltonsa piloille, kun ei usko, että märkää on. Sitten vielä nämä sankarit jotka kuvittelee, että teloilla pääsee mistä vain ja kappas taas ollaan suossa ja syvällä! No kukin tyylillään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe