Nettiauton hinnat

Oma_Myyty

Oma Saabini ei ollut kovin haluttu vaihdokkina, joten päätin myydä sen itse ja ostaa pelkällä rahalla Qashkain. Laitoin oman autoni hinnan vähän alle vastaavan halvimman Nettiautoon. Laskin hintaa silloin tällöin ja odotin ensimmäistä yhteydenottoa. Parin kuukauden jälkeen kyllästyin ja annoin Saabin sittenkin vaihdossa Nissaniin. Sen arvo oli noin 60% halvimmasta Nettiauton autosta. Kysyntä on aivan olematonta, vaikka kuinka halvalla myisi.

33

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snurra

      Saabit myyvät huonosti, koska tavalliset toppahousut pelkäävät merkkiä. Harrastajat hyödyntävät tilanteen ja kuorivat ns. kerman haalimalla mustat Aerot ja muut maukkaat erikoismallit hoteisiinsa.

      Perusmallien kysyntä on olematonta.

    • saabholisti

      pääsääntöisesti nettiautossa on paljon ylihinnoiteltuja autoja, jotka ei juuri liiku. Itse seuraan aktiivisesti saab tarjontaa, koska olen ostamassa pojalle semmoisen, kunhan tuo ajokortti tulee vielä vähän lähemmäksi (8kk)

    • Volvoisti

      Saavia ei enään vuoden päästä ole myynnissä.ne päätyy osien olelemattomuuden vuoksi paaliin

      • Snurra

        Tuo on kyllä täysin totta, sillä poikkeuksella tosin, että kaikkia osia on saatavissa jokaiseen malliin parin päivän varoitusajalla.


      • roska-kuski

        Jos tarvitsee öljyä tai lasinpyyhkijänkumeja, niin näin onkin. Jos taas tarvitsee harvinaisempia osia, on purkaamo ainoa vaihtoehto.


      • Pröötti

        Kuten sanottu: kaikkia osia parin päivän toimitusajalla. Full stop.


    • eiainakaansaabia

      Uusimpaan ysivitoseen ei saanut mitään varaosia edes uutena. Kolariautot seisoivat kuukausikaupalla, kun varaosia veistettiin ammattikoulun alkeisryhmissä.

    • saabbisti

      Myyjiä on paljon enemmän kuin Saabista kiinnostuneita ostajia, jotka ovat tosi harvassa. Saab on tällä hetkellä yhtä kiinnostava kuin Rover, vaikka siihenkin vielä jotain osia on saatavana.

    • nettiautoilija

      Jos pyytää Saabista samaa hintaa kuin oikeasta Opelista, on vain hyväksyttävä se, että kukaan ei ole kiinnostunut. Oikea hintataso on puolet vastaavasta Opelista, eikä kauppa silläkään hinnalla vielä varma ole.

      • Pröötti

      • jenkki_mies

        Ei mistään Saabista enää montaa tonnia saa, kun kukaan ei halua niitä ostaa. Kuusakoski kuitenkin ottaa myös Saabit vastaan, vaikka ne heppoista peltiä ovatkin.


      • 3ämmää
        Pröötti kirjoitti:

        Tässä vanhassa Saabissa on oikea hintataso. Ostaisin mutta väri on väärä.

        http://www.nettiauto.com/saab/9-3/7842106

        tuonhan voi viedä teipattavaksi niin säilyy alkuperäinen väri uutena ja saa mieleisen värin


      • eisiltisairaus

        On se outoa ettei automerkki joka ei myynyt ja meni konkurssiin ei käy kaupaksi.


    • Kuusakoski

      Repikää ne teippinne siitä irti ennen kuin tuotte meille Saabinne. Ei niissä muutenkaan paljoa terästä muovin joukossa ole.

    • Saaabbisti
      • Saaabbisti

        Jaa että 5v vanhasta Saabista pyydetään 50000 eur !! Saabien hinnat ei laske, ne nousee !


      • roska-kuski

        Jos tuon pitää ajamattomana tallessa, voi siitä 30 vuoden päästä saada kymppitonnin.


      • Saab-9-3-cabriolet

        Kevättä ilmassa ... mahtasko hyviä avo malleja löytyä jostain lähempää. Talvella ei kyllä rättikatolla pärjää, vetää joka raosta, luulisin.


    • saabbisti

      Loppu hyvin, kaikki hyvin. Pääsit eroon Saabista.

      • BioPoweristi

        Luulet vaan , Saabismi on parantumaton sairaus.


      • mummoikäinen

        On se niin hyvä auto, ettei sellaisesta hevin luopuisi. Nyt etsin käytettyä, jonka voi hyvällä mielellä ostaa, ettei heti tule matka korjaamoon. Olisiko sulla sellainen. v. 2000 eteenpäin, tai jos ekstra hyvä, vanhempikin menettel


      • saabsunited

        Nettiautossa on 386 Saabia -00 eteenpäin. samat autot kuukaudesta toiseen. Sieltä saa halvalla. Tarjoa 35-50% pyyntihinnasta jos murheita haluat.


      • saabistikin

        Niistä on puolet jo myyty, kukaan ei päivitä sivuja, toisella puoliskolla on 500 tkm ajettu, osa kolari autoja 2008 jokeen vähän ajettuaja ei yhtään kappaletta. Et siittä sitten.


      • saabsunited

        On ne Saabit surkeita, kun joutuvat kaikki kolariin.


    • Kädetpaskassa

      Saapi on hyvä, jos perävalot näkyy.

    • Fhraklassikot

      Uudet eivät ole enään 1990 jälkeen saabeja,vaan opeleita ja mitsuja.Vanhat Saabit niitä kerätään ja harrastetaan.

      • C900

        Jaa, minulla oli vm 1992 Saab 900 ja se oli made in Ugi-Finland.


      • Aitoonparas

        Varmasti .16 ventiilinen jo gm saab kopio.8 ventiilinen oli viimeinen ,muuten aito saab,paitsi,että pilattu opelin jarruilla jossa käsijarru taakse.Heti ,kun tuli katti saabista tuli susiSaab 99 on vielä täysin aito SAAB.


      • C900
        Aitoonparas kirjoitti:

        Varmasti .16 ventiilinen jo gm saab kopio.8 ventiilinen oli viimeinen ,muuten aito saab,paitsi,että pilattu opelin jarruilla jossa käsijarru taakse.Heti ,kun tuli katti saabista tuli susiSaab 99 on vielä täysin aito SAAB.

        Sulla on väärät tiedot, OG900 ( - 1993 ) oli Saab, mutta NG900 ( 1993 - 1997 )oli GM-perua. Minun Saabiin ei käynyt Vectran jarruosat, NG900 ne sopi. Sopi myös OG93:een, jollainen minulla myös oli.


    • BioPower

      Saab 9-3SS jälkeen 2006 on parasta mitä Saab konserni on koskaan saanut aikaiseksi.

      • remppajaskap

        Se oli jo niin tarkka kopio Vectrasta, että menee ihan täydestä oikean auton korvikkeena.


    • saapas95

      Saarilla on kysyntää, mutta yksityiseltä ei moni osta

      • ernopenttilä

        Ahvenanmaalla vai? Eipä taida olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe