Minun pitäisi syödä Trileptalia 2*300 mg. Muu lääkitys on Keppra ja Lyrica.
Kun syön Trileptalin aamulla, tulee n. puolen tunnin päästä kummallinen vapina ja jos joudun kävelemään, tulee katkokävelyn tapaista.
Ei auta vaikka syön aamiaisen ja otan lääkkeen vasta sitten. Lääkärille olen asiasta puhunut mutta hänen mielestä ei ole kyse vakavasta sivuoireesta. Minusta oire on kiusallinen ja hankala, jos olen ehtinyt lähteä jo työmatkalle.
Illalla ei ole vastavaa. Joten aattelinkin siirtää tuon aamulääkkeen iltaan eli syödä 600 mg, ilman lääkärin lupaa.
Olen muuten suhteellisen väsynyt koko epilepsiaan. Käyn keskussairaalassa ja aina on eri lääkäri joka vaihtelee lääkitystä. Saan aika harvoin enää kohtauksia mutta huimausta, puheen sekavuutta, päänsärkyä, painonnousua sitten onkin ihan riittävästi eli katson ne kaikki lääkkeiden sivuvaikutiksi.
Trileptal aamulla
1
188
Vastaukset
- retkitikku
Hei,
tää vastaus tulee niin myöhään että en tiiä onko tällä mitään vaikutusta, mutta ainakin vastaavaa miettiville: älkää nyt ihmeessä menkö ottamaan niitä lääkkeitä eri aikaan (illalla tupla-annos aamun ja illan sijaan tms) kuin pitäisi. Ei siitä mitään hyvää ainakaan seuraa, näin uskon.
Olen itsekin kyllästynyt siihen että minulla on melkein joka neurologikäynnillä eri lääkäri keskussairaalassa, mutta viimeksi kerroin tästä lääkärille suoraan ja kysyin, olisiko mahdollista että jatkossa pyrittäisiin siihen, että olisi sama lääkäri. Lekuri pahoitteli ja kertoi, että en ole ainoa joka asiaa harmittelee. Sovittiin että hän kirjaa papereihin, että yritetään saada seuraava käyntini hänelle. Eli siis kannattaa sanoa asiasta suoraan, niin voi saada jotain muutostakin aikaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083