minulle mies. Mietin äsken kuinka olemme niin samanlaisia ainakin sielun tasolla. Molemmat ymmärtää. Minä ainakin ymmärrän päivä päivältä paremmin. Kuin sattumalta kohtasimme. Aivan kuin niin oli tarkoituskin.
Olisit vain niin sopiva
14
263
Vastaukset
- Samanlaisiaollaan
Samaa miettinyt, kohtalo se meidät yhteen saattoi :)
- olemmehyviä
Ei kuitenkaan vielä niin yhteen kuin olisi voinut päätyä. Toivottavasti niin voisi tapahtua tulevaisuudessa.
- Samanlaisiaollaan
olemmehyviä kirjoitti:
Ei kuitenkaan vielä niin yhteen kuin olisi voinut päätyä. Toivottavasti niin voisi tapahtua tulevaisuudessa.
Joo ollaan viä vähä vaiheessa, mutta hiljaa hyvä tulee. Oon varmaan jo vähä ihastumisen lisäks rakastunukki suhun, oot sää niin käsittämättömän ihana :)))
- olemmehyviä
Samanlaisiaollaan kirjoitti:
Joo ollaan viä vähä vaiheessa, mutta hiljaa hyvä tulee. Oon varmaan jo vähä ihastumisen lisäks rakastunukki suhun, oot sää niin käsittämättömän ihana :)))
Tuntuisi liiankin hyvältä ajatella, että olisit juuri hän mies. Jotenkin tuntuu niin oudolta nämä tunteet, koska emme tunne kunnolla.
- Samanlaisiaollaan
olemmehyviä kirjoitti:
Tuntuisi liiankin hyvältä ajatella, että olisit juuri hän mies. Jotenkin tuntuu niin oudolta nämä tunteet, koska emme tunne kunnolla.
En oo ikinä ees koskenu suhun, mutta puhunu oon paljon. Silti ei tunneta kunnolla, mutta taidetaan tuntea kumminkin?? Käsittämättömiä tunnekuohuja aiheutat mussa.. Mutta harmi ku hän mies on Speedy :))))
- olemmehyviä
Samanlaisiaollaan kirjoitti:
En oo ikinä ees koskenu suhun, mutta puhunu oon paljon. Silti ei tunneta kunnolla, mutta taidetaan tuntea kumminkin?? Käsittämättömiä tunnekuohuja aiheutat mussa.. Mutta harmi ku hän mies on Speedy :))))
Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Ei taida olla sinulle miehelle tämä aloitus.
- Samanlaisiaollaan
olemmehyviä kirjoitti:
Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Ei taida olla sinulle miehelle tämä aloitus.
viimenen lause ny oli vaan vähän niinku loppukevennys :) oikeestihan mä voin kyllä olla juuri Se mies :)
http://youtu.be/fGvD2hV3Y90
- SamaaMiettinyt
Toisillemme tehtyjä :)
- SamaaMiettinyt
Oikeasti tämä aloitus oli varmaan juuri mulle :D Mielenkiinnolla seurasin ;)
Hyvää yötä <3 - olemmehyviä
SamaaMiettinyt kirjoitti:
Oikeasti tämä aloitus oli varmaan juuri mulle :D Mielenkiinnolla seurasin ;)
Hyvää yötä <3Täällä on niin vaikea tunnistaa. Minä ja hän mies olemme kyllä kuin luotuja toisillemme jostain syystä. Tuntuu, että hän ymmärtäisi minua ja sen olen hänestä nähnyt. Itselläni tuli jo ensinäkemisellä tunne, että hän on oikea. Ajattelen hänestä vain hyvää.
- SamaaMiettinyt
olemmehyviä kirjoitti:
Täällä on niin vaikea tunnistaa. Minä ja hän mies olemme kyllä kuin luotuja toisillemme jostain syystä. Tuntuu, että hän ymmärtäisi minua ja sen olen hänestä nähnyt. Itselläni tuli jo ensinäkemisellä tunne, että hän on oikea. Ajattelen hänestä vain hyvää.
Tiedän, että täällä on hankala tunnistaa ketään ja ketään ei täysin varmasti tunnista.
Siltä minustakin tuntuu, että hän ja minä olemme toisillemme luodut. Toinen joka tekee toisen täydeksi.
Nyt kömmin nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia :) - olemmehyviä
SamaaMiettinyt kirjoitti:
Tiedän, että täällä on hankala tunnistaa ketään ja ketään ei täysin varmasti tunnista.
Siltä minustakin tuntuu, että hän ja minä olemme toisillemme luodut. Toinen joka tekee toisen täydeksi.
Nyt kömmin nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia :)Hyvää yötä.
- ElämässäHäviäjä
Niimpä mutta ei niin ei.
- Sielutsoivatyhteen
Eiköhän silloin soinnu kaikki muukin yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648