Vaikka kyllä vituttaa jos naiskentelet jotain tälläkin hetkellä. Mutta ei voi mitään sydämelle ja sekin vituttaa.
Muista että rakastan sua aina
8
117
Vastaukset
sinä olet solmussa, olen pahoillani jo valmiiksi.
- ysipluskybä
Voitaisiin rakastella kanssa, jos saisin tietää että haluaisit :(
Yli kuukausi on jo vierähtänyt, tuskin sua kiinnostaa.- LyökääMuaLisää
Yli kuukausi!?? Ja meikäläinen venannu yhtä jannuu kolome vuoatta!!
- kokeilenaista
LyökääMuaLisää kirjoitti:
Homotrolli
- Kyllikkilätisee
LyökääMuaLisää kirjoitti:
Ootsä mun Kyllikki.. olit niin ihana viime yönä..
- cruelsummer
Miten voi muistaa sellaista mitä ei ole koskaan kuullut toisen sanovan...?
Ja et todellakaan voi tehdä paskaakaan sille jos olen muiden kanssa.- eitarvettapuhua
Kyllä näin on. Minä itse päätän elämästäni ja kenen kanssa olen.
- MinäköSeOlin
just, voisin samanlaisen aloituksen heikkona hetkenä laittaa. Kuten tuhannet muut!! Mutta en laittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637