En ole enää tilanteen

missämennään

tasalla minäkään.

15

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksastaja

Raksastan raksua raksaamattomasti eaksutin raksuttaen raksraks raksaamalla.

• toivottavasti saat tilanteesta kiinni.

• mikätäällähaisee

ai missä mennään.. just jäi impilampi taakse.. ja seuraava pyssäys on kyrvänkylän ABC:llä.. siitä sitten kymmenisen kilomeetriä vielä, niin ollaan vittulanjängällä..

• haiseepaha

Poikkee horonkylällä kahvilla.

• Realitettiä

Tilanteemme on ollut koko ajan sama. Minä ihastuin, hän ei. Tiesin koko ajan, ettei minulla ollut mahdollisuuksia, eikä meillä. Elämäntilanteeni ei kestäisi suhdetta. sillä ei kuitenkaan ole väliä, koska muutoinkin tunteeni olivat yksipuolisia.
      Toisin ja suoraan sanoen heti kättelyssä sanoin näkemiin, vaikka sydän oli räjähtää siihen paikkaan.

• Ikäväoniso

Haluaisin jatkaa siitä mihin jäätiin. Entä sinä?

• Kanssasi88

Samaa mieltä

• yhteinenelämä

Joko nähtäisiin, kaksi kuukautta sitten viimeksi. Ja keskusteltaisiin enemmän. Sinä tulit ihan lähelle viimeksi, että huomaisin sinut. En tiedä miksi et halunnut keskustella enempää, mutta ehkä minä sanoin jotakin joka hämmensi sinua. Ja luulit ettet kelpaisi, aiheuttaisit lisää huolia minulle, kun lapsenikin huolettaa. Älä epäile ettenkö jaksaisi, tuen sinua kaikessa.

• Ikäväoniso

Ilmoita sitten itsestäsi, jooko?

• valehdellaenosaa

Ikävä, tiedän sinun olevan siellä jossakin. Ikävä, katsettasi mikä tänään poltti jäljen sydämeeni.

• Tilannekatsaus

Toinen on eroamassa, toinen ei. Valtakunnassa kaikki hyvin?

• 1toinenmulkku

jolla silmälasit ja hymynaama

• ja2mulkku

jolla paskanaama ja rillit

• yhtäsekaisin

Miehelle vai naiselle?

• kerhoy

Mä täältä yritän jotain viestiä. Sellasta täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe