Taidan nähdä "Varjo ihmisiä" apua.

NSjason

14 v helsingistä en usko paranormaaliin eikä kokemuksia näistä olekkaan. kaikki alkoi tyyliin viikko sitten kun valvoin pitkästä aikaa sängyssä maaten unettomana youtube videoita katsellen, sängystäni näkee suoraan huoneeni pari oville jotka on ihan joka yö auki. ovihan on aina auki että oma koira (kultainen noutaja) pääsee käväseen ovella toivottamaan hyvää yötä, siis ihan vaan kurkkaamalla siitä ovesta sillei että vaan pää näkyy ja loppu kroppa on oven takana. No niimpä sitten yöllä kun kuulin tassuttelua ja silmäkulmassa näin mun koiran vaalean ison pään kurkkaamassa oven takaa...paitsi että se oli jumalauta 180cm korkealla maasta ja kello oli noin 3 aamuyöllä eli ei noihin aikoihin se ole edes ikinä ollut hereillä. Mä käänsin mun silmät ja ppän aivan älyttömän nopeesti ja se mikä olikin vetäyty saman tien oven taakke täysin pois näkyvistä, tässä kohtaa sukka oli jo täynnä kusta ja sydän oli pysähtyny. Youtube moska jäi sikseen ja aloin purkamaan tätä mitä juuri näin kerta se niin selvästi vilkahti siinä silmäkulmassa. Sama kävi yön aikana ainakin kolmesti ja jatkui heti keskiviikko yönä ja torstaina. lauantaina tuli tehtyä vähän hätiköidysti, olen harrastanut jo neljä vuotta "puukon heittoa" ja niimpä pöydältä löytyy kaksi oikein terävää ja kallista pikku tikaria... Kello oli jo nyt siis melkein neljä ja mulla oli vasemmassa kädessä perhanan tiukassa otteessa terä Valmiina heitettäväksi...joo heh he. Tuijotin ovea ja silmät alko tuntumaan todella raskailta sitten muistin että viimeksi näin tuon vaalean varjon sivusilmällä niin sitten otin katseen seinään ja meni kaksi minuuttia kun keskitys herpaantui jostain liikkeestä sivussa ja Siinä se oli.. Melkein paskoin housuun mutta sitten keho heräs ja tulin iha älyttömän energiseks ja vihaiseksi, niimpä heitin puukon kovempaa kuin koskaan ennen ovea päin ja ovi SULKEUTUI!!! Siis se löi sen oven kiinni.. Puukko meni oveen syvälle ja ihan melkein läpi siispä meni ovetkin vaihtoon!. Siinä olin kokenut jotain ihan oikeasti paranormaalia. Minulla on ollu tuosta hetkestä saakka pahoja kipuja rintakehässä, aina välillä siis ihan sillo tällöi ku olen päivällä katsonu kohtaa mihin suuri piirtein heitin niin alkaa polttamaan otsasta ja takaraivosta ihan perkeleesti. Ainoa mitä haluan on apua tämän ymmärtämiseksi ja selitystä miten pääsen tästä jutusta eroon? Tosiaan vielä kerran. en tiennyt näistä varjo ihmisistä eikä ole mitään uutta elämässä tapahtunut, myöskään paranormaaliin en uskonut ennen tapahtumaa.

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoöh

      Mistä tiedät, ettei se ollut hallusinaatio?

    • uskomatonasia

      Minäkin näin erään kaverin, jota en ollut nähnyt moneen vuoteen. Nyt hän oli vain varjo entisestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe