Eli tollanen kiusallinen vika ollu kohta vuoden päivät, nyt pitäs saada pakkivalo palamaan tai jää ilman leimaa.
Polttimo, sulakeet, ja laatikossa oleva kytkin on katsottu.
Vika on siis tod.näkösesti sähköjohdoissa, pakkivalo on takakontissa, joten oletan että johto on poikennut kontin availusta.
Onko kukaan parsinnu johtoja jotka mennee takakonttiin, onkohan paha homma?
Seat ibiza 2004 perutusvalo ei pala.
2
104
Vastaukset
- cordoba2004
Pojan Seat Cordobassa (vm2004) sama vika. Vika on juuri tuossa johtonipussa takaluukun availusta eli siinä kohdassa josta johtonippu tulee korista ulos ja jatkaa takaluukun puolelle. Oma korjattiin siten että kuminen suoja halkaistiin varovasti ja liitettiin katkenneet johdot juottamalla ja laittamalla ohut kutistesukka ensin johdon päälle ja sitten korjausjuotos piiloon sukan sisään ja lämpöpuhaltimella kutistus. Haljennut kumisuoja teipattiin ympäriinsä ja taas toimii. Johtoja on aika monta joten kannattaa olla huolellinen.
- Eitoimikauaa
Jos se kolvaamalla korjattu paikka on juuri siinä taitekohdassa, niin ei ehkä kestä kauaa. Juotoksen kohdalla johtimet aina hiukan kovettuvat, ja piuha katkeaa jonkin ajan kuluttua heti tinauksen juuresta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242