Kohtaan totuuden silmästä silmään ja luovutan. Tuolla täytyisi olla todella erityinen ihminen minua varten ja hänellä täytyisi olla erilainen käsitys. Enkä usko, että sellaista ihmistä tässä nykyajan yhteiskunnssa on. En usko siihen, että joku voisi nähdä tällaisessa arpisessa yksilössä (nyt en puhu henkisistä arvista) jotain kaunista, erityistä tai vaalimisen arvoista. Enkä nyt polje itseäni maahan, sillä tiedän että olen hyvä ihminen, ystävä monille jne. mutta rakkaus tai ei ole minulaistani varten. Se on totuus, ja siksi todella luovutan näiden tunteiden kanssa. Ja on helppo luovuttaa sen ihmisen suhteen kenestä välittää, kun tiedostaa viallisuutensa ja tietää, että kuka tahansa on parempi vaihtoehto. Tämä ei ole itsesääliä vaan totuuden hyväksymistä. Syvemmät tunteet ei ole minua varten.
Kätken tunteeni
13
156
Vastaukset
- Kasvoissako
Millaisia arpia?
- Arvoitussss
Kuka nainen. ?
- nainenpoisharhoista
Sillä ei ole täällä väliä, kuka nainen olen. Minua ei kukaan kaipaa.
- Sydänontärkein
Kirjoitat ristiriitaisesti. Kirjoitat jonkun syvemmistä tunteista. Eikö juuri syvemmät tunteet kohdistu ihmisen sisimpään, eikä ulkokuoreen. Et tarkoittanut aliarvioida toisen tunteita.
Itse henkilökohtaisesti olen jo oppinut realiteetit ja tiedän, että ihmisen sisin on tärkein. En varmasti ole ainoa. - Ymmärränkyllä
Kenen totuus tuo oli?. Tuohan on sinun oma mielikuvasi itsestäsi ja oma mielipiteesi.
- Hgfdert
Rakkaus on totuus.
- Isälläoneenemmän
Päästä minut vapaaksi.
https://youtu.be/Z592oUdYFUw
Tohtisitko.. - MunKaulimesta
Ei se mittän. Saat lisää.
- Leuhkateväät
Eikö se ole hyvä asia? pääsee toinen loistamaan ulkonäöllään sun rinnalla?
- Oletkovalmis
Sinäpä sen kirjoitit.Ole mies tai nainen. Olen kipeä rakkaudesta aina vaan.
Minne me mennään. Isinkö luo.. - FortheloveofHim
Joku tyyppi väitti yksinäisyyttä synniksi.
älä kätke. kyllä on syy rakastaa ja saada rakkautta et ole viallinen.
rakkaus kuuluu kaikille ja elämässä on ihmisiä, jotka haluu huolehtia ja rakastaa sinua, suojella sinua liljankukka- arpiarska
Pidä kuule ruuneperi lippu korkealla :) arvet kaunistaa ja kirkastaa ajatuksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html161743- 39739
- 49690
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521