Kohtaan totuuden silmästä silmään ja luovutan. Tuolla täytyisi olla todella erityinen ihminen minua varten ja hänellä täytyisi olla erilainen käsitys. Enkä usko, että sellaista ihmistä tässä nykyajan yhteiskunnssa on. En usko siihen, että joku voisi nähdä tällaisessa arpisessa yksilössä (nyt en puhu henkisistä arvista) jotain kaunista, erityistä tai vaalimisen arvoista. Enkä nyt polje itseäni maahan, sillä tiedän että olen hyvä ihminen, ystävä monille jne. mutta rakkaus tai ei ole minulaistani varten. Se on totuus, ja siksi todella luovutan näiden tunteiden kanssa. Ja on helppo luovuttaa sen ihmisen suhteen kenestä välittää, kun tiedostaa viallisuutensa ja tietää, että kuka tahansa on parempi vaihtoehto. Tämä ei ole itsesääliä vaan totuuden hyväksymistä. Syvemmät tunteet ei ole minua varten.
Kätken tunteeni
13
154
Vastaukset
- Kasvoissako
Millaisia arpia?
- Arvoitussss
Kuka nainen. ?
- nainenpoisharhoista
Sillä ei ole täällä väliä, kuka nainen olen. Minua ei kukaan kaipaa.
- Sydänontärkein
Kirjoitat ristiriitaisesti. Kirjoitat jonkun syvemmistä tunteista. Eikö juuri syvemmät tunteet kohdistu ihmisen sisimpään, eikä ulkokuoreen. Et tarkoittanut aliarvioida toisen tunteita.
Itse henkilökohtaisesti olen jo oppinut realiteetit ja tiedän, että ihmisen sisin on tärkein. En varmasti ole ainoa. - Ymmärränkyllä
Kenen totuus tuo oli?. Tuohan on sinun oma mielikuvasi itsestäsi ja oma mielipiteesi.
- Hgfdert
Rakkaus on totuus.
- Isälläoneenemmän
Päästä minut vapaaksi.
https://youtu.be/Z592oUdYFUw
Tohtisitko.. - MunKaulimesta
Ei se mittän. Saat lisää.
- Leuhkateväät
Eikö se ole hyvä asia? pääsee toinen loistamaan ulkonäöllään sun rinnalla?
- Oletkovalmis
Sinäpä sen kirjoitit.Ole mies tai nainen. Olen kipeä rakkaudesta aina vaan.
Minne me mennään. Isinkö luo.. - FortheloveofHim
Joku tyyppi väitti yksinäisyyttä synniksi.
älä kätke. kyllä on syy rakastaa ja saada rakkautta et ole viallinen.
rakkaus kuuluu kaikille ja elämässä on ihmisiä, jotka haluu huolehtia ja rakastaa sinua, suojella sinua liljankukka- arpiarska
Pidä kuule ruuneperi lippu korkealla :) arvet kaunistaa ja kirkastaa ajatuksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",225131Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012331- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee501899Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171720"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551286Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu120974Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää54879Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.307850Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24674