Kätken tunteeni

nainenpoisharhoista

Kohtaan totuuden silmästä silmään ja luovutan. Tuolla täytyisi olla todella erityinen ihminen minua varten ja hänellä täytyisi olla erilainen käsitys. Enkä usko, että sellaista ihmistä tässä nykyajan yhteiskunnssa on. En usko siihen, että joku voisi nähdä tällaisessa arpisessa yksilössä (nyt en puhu henkisistä arvista) jotain kaunista, erityistä tai vaalimisen arvoista. Enkä nyt polje itseäni maahan, sillä tiedän että olen hyvä ihminen, ystävä monille jne. mutta rakkaus tai ei ole minulaistani varten. Se on totuus, ja siksi todella luovutan näiden tunteiden kanssa. Ja on helppo luovuttaa sen ihmisen suhteen kenestä välittää, kun tiedostaa viallisuutensa ja tietää, että kuka tahansa on parempi vaihtoehto. Tämä ei ole itsesääliä vaan totuuden hyväksymistä. Syvemmät tunteet ei ole minua varten.

13

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvoissako

      Millaisia arpia?

    • Arvoitussss

      Kuka nainen. ?

      • nainenpoisharhoista

        Sillä ei ole täällä väliä, kuka nainen olen. Minua ei kukaan kaipaa.


    • Sydänontärkein

      Kirjoitat ristiriitaisesti. Kirjoitat jonkun syvemmistä tunteista. Eikö juuri syvemmät tunteet kohdistu ihmisen sisimpään, eikä ulkokuoreen. Et tarkoittanut aliarvioida toisen tunteita.
      Itse henkilökohtaisesti olen jo oppinut realiteetit ja tiedän, että ihmisen sisin on tärkein. En varmasti ole ainoa.

    • Ymmärränkyllä

      Kenen totuus tuo oli?. Tuohan on sinun oma mielikuvasi itsestäsi ja oma mielipiteesi.

    • Hgfdert

      Rakkaus on totuus.

    • Isälläoneenemmän
    • MunKaulimesta

      Ei se mittän. Saat lisää.

    • Leuhkateväät

      Eikö se ole hyvä asia? pääsee toinen loistamaan ulkonäöllään sun rinnalla?

    • Oletkovalmis

      Sinäpä sen kirjoitit.Ole mies tai nainen. Olen kipeä rakkaudesta aina vaan.

      Minne me mennään. Isinkö luo..

    • FortheloveofHim

      Joku tyyppi väitti yksinäisyyttä synniksi.

    • älä kätke. kyllä on syy rakastaa ja saada rakkautta et ole viallinen.
      rakkaus kuuluu kaikille ja elämässä on ihmisiä, jotka haluu huolehtia ja rakastaa sinua, suojella sinua liljankukka

    • arpiarska

      Pidä kuule ruuneperi lippu korkealla :) arvet kaunistaa ja kirkastaa ajatuksen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe