Turvallinen puhelin

makkarasukka

Elämmekö holhous yhteiskunnassa? Siltä usein tuntuu. Otetaan joku asia kepin nokkaan suurena tapauksena, kuten nyt kännyköiden käyttö. Jokainen jolla älypuhelin on tietää missä käyttää ja milloin. On paljon hauskempaa katsoa henkilöitä näpyttelemässä puhelinta kirkas älykäs ilme kasvoilla kun alakuloisia miltei masentuneen oloisia henkilöitä eteensä tuijottamassa.

Koska olen jo pitkään ollut ja olen yksinäinen henkilö, minulle puhelin on myös turvallisuustekijä. Automatkoilla aivan ehdoton turva, samoin kotona. Aina puhelin on käsilaukussa mukana missä milloinkin liikun. Jälkikasvu soittelee viikottain, ovatko asiani kondiksessa, kun on välimatkaa erittäin paljon, puhelin toimii myös ns. huoltajana! En näe puhelimen käytön kenenkään kohdalla olevan huono asia, kuten nyt media hehkuttaa joillakin olevan jopa puhelimen käyttö addiktio !!!!

Kun lähipiirin sukulaiset ja ystävät ovat matkojen päässä, mukava on vaihtaa päivän kuulumiset - on sitä informaation vaihtoa joka pitää ajan hengessä tukevasti kiinni.
Maailman tapahtumia voi seurata suoraan puhelimesta, pysyy hyvin kartalla mukana.
Kun halutaan kansalaisia syyllistää median välityksellä tartutaan aiheisiin joista tuodaan vain huonoja puolia esille, unohdetaan asioiden kääntöpuoli - miten hyödyllinen, turvallisuutta tuova laite tai tms. kansalaisille on. Joka tapauksessa älypuhelimet ovat tulleet jäädäkseen, Niiden hyötyäyttö on hyvin laaja-alainen.

Laulun sanoin: "Sellainen on puhelin, sellainen on puhelin monen monta se yllättää!"

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen laulu sanoo: "Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa. Nyt mä kerro en, nyt mä vaikenen, mutta soitan sulle illalla!" Vaikeneminen on tosiaan opittu.
      Nyt istutaan ja näpytellään puhelinta. Ja nopeasti. Kyllä se on taito sekin, olen kummakseni katsonut kuinka sujuvasti se nuorilta käy. Ääneen ei ole tarpeen sanoa enää mitään. Lounaspöydässäkin pariskunnat syövät sanattomina, puhelimet pöydällä ja näpytys alkaa, kun viimeinen muru on nielty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe