Kuulin just erään nimen

KAILOTTAJAVAIKKA

JA SAINPA TIETÄÄ SAMALLA TAAS VÄHÄN LISÄÄ MUUTAKIN!!!!!

22

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauskailottajalle

Viestisi informaatioarvo on pyöreä 0. Ei kerro mitään kenellekään. Ei minulla muuta. Moikka.

• kuulostaahyvältä

No sehän on kiva. Et sitten ihan yksinkään ole, kun muiden ihmisten kanssa juttelet.

• AP__

Sut kun joku sais hommattua sinne hoitoon.

• kuulostaahyvältä

Kiinnostavaa. Minkälaista hoitoa olisi tarjolla?

• kuulostaahyvältä kirjoitti:

Kiinnostavaa. Minkälaista hoitoa olisi tarjolla?

X)

sivusta seuraajana on kiva lukea ja olipa ihanasti sanottu.

aika ajoin ne lykkää hoitoja kaikille.
        minusta paras hoito on mun oma ukko.

• Jambalayjaa

Ihanko totta, no mitäs nyt sitten?

• Kysynvaaan

Joo niinhän nuo kaikki tuntuu tuntevan mut paremmi ku minä itse? : / Ja mistä ylipäätään voit tietää mun tämänhetkisistä hoitosuhteista yhtään mitään

• kailottajar

ai minkä nimen? nii mitä?:D ajelemas. kuulostaa uhkailulta

• kailottajar

mitä hoitoa mä muka tarviin, oon elämäni kunnossa jos et tiennyt

• joskusihmettelen

On se kiva olla niin mielenkiintoinen ihminen että kaikkia kiinnostaa niin kovasti asiani.

• AP__

Joo tämähän liittyykin juuri sinuun joku anonyymi. Huh, ihmiset on itsekeskeisiä.

• uusMarilynn

juoruämmä

• uusMarilynn

jatkan,siis todella säälittävää

• ihanhuomiona
        uusMarilynn kirjoitti:

jatkan,siis todella säälittävää

Vaan uusMarilyn. Mulla ei ole helvetin hajuakaan kuka olet , mutta voi saatana soikoon notta sinä olet sekasin!
        Olet tuntevinasi kaikki täällä ,tietävinäsi kaikesta kaiken , huutelet huoraksi jopa miehiä ja ylistät itseäsi upeana ja kauniina ihmisenä! Ja kissan vitut minä sanon!
        Jos joku , niin tuo sinun käytös on skitsoa ja todella säälittävää!!!!

• uusMarilynn
        ihanhuomiona kirjoitti:

Vaan uusMarilyn. Mulla ei ole helvetin hajuakaan kuka olet , mutta voi saatana soikoon notta sinä olet sekasin!
        Olet tuntevinasi kaikki täällä ,tietävinäsi kaikesta kaiken , huutelet huoraksi jopa miehiä ja ylistät itseäsi upeana ja kauniina ihmisenä! Ja kissan vitut minä sanon!
        Jos joku , niin tuo sinun käytös on skitsoa ja todella säälittävää!!!!

no jumalauta palstalle tulee kehumaan joistakin juoruämmien höpötyksestä,säälittävää tommonen juoruaminen,jos ei oo muuta asiaa pidä turpas kiinni

• avainipsut

en pistäis päätä pantiksi kenenkään juoruamisen takia, juonittelevat lähinnä omaneduntavoittelemiseksi tai vain silkasta mielihyvästä, koska ovat jälleen kerran onnistuneet linssiinviilauksessaan.

• narsistinkosto

Ei vaan puhuvat paskaa sen takia, että ovat tulleet jätetyiksi ja näin paikkaavat omaan egoon tullutta suurta lommoa haukkumalla jättäjää nostattaen itseään ylöspäin jalustalla.

Narsistinen nainen on tullut jätetyksi eikä kykene sitä käsittelemään mielessään. Heikkoitsetuntoinen narsistinen nainen, ei pääse yli henkisesti, jos jokin asia ei mene niin kuin hän haluaa. Stereotyyppinen narsisti, vastaa kaikkia narsistin luonnekuvauksia, häntä ei jätetä vaan hän jättää. Jos joku hänet torjuu, niin vainoamisen ja mustamaalauksen kierre on ikuinen (ja näköjään aamusta yöhön vuositolkulla).

• avainipsut
        narsistinkosto kirjoitti:

Ei vaan puhuvat paskaa sen takia, että ovat tulleet jätetyiksi ja näin paikkaavat omaan egoon tullutta suurta lommoa haukkumalla jättäjää nostattaen itseään ylöspäin jalustalla.

Narsistinen nainen on tullut jätetyksi eikä kykene sitä käsittelemään mielessään. Heikkoitsetuntoinen narsistinen nainen, ei pääse yli henkisesti, jos jokin asia ei mene niin kuin hän haluaa. Stereotyyppinen narsisti, vastaa kaikkia narsistin luonnekuvauksia, häntä ei jätetä vaan hän jättää. Jos joku hänet torjuu, niin vainoamisen ja mustamaalauksen kierre on ikuinen (ja näköjään aamusta yöhön vuositolkulla).

ei kannata välittää siitä , tietty helppo ulkopuolisena sanoa näin. täysin ulkopuoliset ymmärtävät yleensä heikompaa osapuolta, silti narsistilla on myös omat tukijat.

• OLETS-A-I-R-A-S
        narsistinkosto kirjoitti:

Olet niin sairas oikeasti, sulla on pakkomielle siitä naisesta ja sen elämästä ja asioista, joista et todellisuudessa tiedä paskaakaan, mutta koska olet narsisti niin pidät omia oletuksiasi ja juorupuheita totuutena ja levittelet niitä tänne totuutena, koska olet narsisti ja kuvittelet, että sinulla on oikeus tehdä mitä tahansa, sanoa mitä tahansa, väittää vaikka huumeidenkäyttäjäksi. Mene hoitoon. Mene hoitoon. Mene hoitoon. Tarvit oikeasti apua ja pian.

• AP___
        OLETS-A-I-R-A-S kirjoitti:

Olet niin sairas oikeasti, sulla on pakkomielle siitä naisesta ja sen elämästä ja asioista, joista et todellisuudessa tiedä paskaakaan, mutta koska olet narsisti niin pidät omia oletuksiasi ja juorupuheita totuutena ja levittelet niitä tänne totuutena, koska olet narsisti ja kuvittelet, että sinulla on oikeus tehdä mitä tahansa, sanoa mitä tahansa, väittää vaikka huumeidenkäyttäjäksi. Mene hoitoon. Mene hoitoon. Mene hoitoon. Tarvit oikeasti apua ja pian.

Tämä oli siis aloittajalta, ja ei ole kyse mistään juoruamisesta tai paskan puhumisesta, tajuatteko ettei kaikki liity teihin mitenkään, eikä siis aukea sellaisille joihin asia ei vain liity yhtään mitenkään.

• silmien_avaaja
        OLETS-A-I-R-A-S kirjoitti:

Jep, tutulta kuulostaa tämä kaveri ja kiinnihän tuo on jo jääny.

• meillemuillekin

No kerropas nyt sitten samalla että mitä olet saanut kuulla ku kerran aloititkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe