Laitan sulle tätä kautta nyt viestin jos sattusit käymään lukemaan sen olen sulle kirjoittanut että toivoisin että meistä voisi tulla oikeita ystäviä mua kaduttaa se että pilasin mahdollisuuden olla ystäväsi mulle riittäisi sekin että saisin olla pelkkä ystävä. Mua ei todellakaan haittaa jos olet löytänyt naisen elämääsi jota rakastat olisin vaan puolestasi iloinen. Viime yönä mulla unessakin ikävä meidän ystävyyttä niin kuin on myös oikeassa elämässäkin j.
Toivystävä
16
184
Vastaukset
- Jltätämä
Voin olla ystäväsi ja kuka tietää vaikka joskus jotain muutakin.
- Jltä-tämäkin
Et ole pilannut mitään, toivon myös sitä samaa, että oltais ystäviä jatkossakin t.
- Tltäjlleystäväsi
Toivottavasti olit juuri se mun ystäväni kiitos kun vastasit.
- Jltä-tämäkin
Tltäjlleystäväsi kirjoitti:
Toivottavasti olit juuri se mun ystäväni kiitos kun vastasit.
Sitä myös minä toivon et olisit juuri se, kiitos myös sulle t.
- Tltäjlleystäväsi
Kävin tytön kanssa kaupassa näin siellä ihanan miehen.
- Jltä-tämäkin
Lucka till.
- Ttäjlleystäväsi
olitko se sinä?
- Jltä-tämäkin
Ttäjlleystäväsi kirjoitti:
olitko se sinä?
Missä?
- Teeeeeeeeeeeeee
Miksi et ota yhteyttä?
- Jiiiiiii
Anna vinkki, sit otan.
- Ttäjlleystäväsi
mulla on sua ikävä j.
- Jtätlleystäväsi
Samoin t.
- Tltäjlleystäväsi
Milloin me nähtäisiin?
- Tltäjlleystäväsi
Minkä elokuvan katsoisit rakkaasi kanssa?
- Jtätlleystäväsi
Milloin sulle sopii, elokuvista oisko vähän polno.
- Tltäjlleystäväsi
Nii mikä elokuva.
Mä tykkään romanttisista ja seikkailu. Ostin nyt vasta semmosen leffan kun sattumalta se on romanttinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631892Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701306La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12973- 98928
- 87812
- 84651
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49600- 38534
- 56507
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus236451