Kylmikselle lahjoitus

Ottaisikohan Kylmis vastaan lahjoituksena lipun 3D-elokuvaan jos kerätään pullot ja kaikki lahjoittaa pullokuitista saamansa hilut lippuun noin niinkuin kiitoksena tuhansista viesteistä jotka näyttää olevan useiden erakoituneiden alkoholistien yms ongelmaisten ainoa viihde jo useiden vuosien aikana? Näin ainakin päättelin kun tulin takaisin palstalle pitkän tauon jälkeen ja siltikään mikään juttu ei ole mennyt ohi. Kylmis sitä ja tätä Kylmis millon mitäkin. Minulla on jo ihan kohtuullinen kokoelma pulloja joita kaverit on mun asuntoon raahannut,niillä maksaisi jo ison osan lipusta. Luultavasti teilä muillakin on toinen toistaan isompia kokoelmia

46

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä feikki aina vingu himojasi.

      • Tässä tapauksessa tuo feikki juttu ei oikein toimi kun mun nimimerkki on rekattu.


      • Hauka.katuu

        Joo oon mukana. Miten lähetys? Kylmis ei avaa kirjeitä ei hae paketteja...näin tämä siilipäinen mies sanoi joku aika takaperi.


      • Hauka.katuu

        Eiku hei... Laitan oman osoitteen, johon voi lähettää takas.


      • Hauka.katuu kirjoitti:

        Joo oon mukana. Miten lähetys? Kylmis ei avaa kirjeitä ei hae paketteja...näin tämä siilipäinen mies sanoi joku aika takaperi.

        On sillä postiluukku. Kyllä ne kirjeenä menee


      • Hauka7

        Onko se osoite oikeasti mitä täällä mainostetaan? Tai pystytkö välittämään pullokuitit tai leffaliput hälle?
        Pitäiskö samaan kirjeeseen kerätä viissatasia?


      • Hauka7 kirjoitti:

        Onko se osoite oikeasti mitä täällä mainostetaan? Tai pystytkö välittämään pullokuitit tai leffaliput hälle?
        Pitäiskö samaan kirjeeseen kerätä viissatasia?

        Kyllä se osoite on se sama minkä täältä monet oli itekkin tarkistanut ennen kun kylmis pisti osoitteen salaiseksi. Ja kyllä minäkin voin puottaa postiluukusta :D tuskin sinne viistasia tarvii laittaa,mieshän joisi itsensä hengiltä hetkessä


      • Hauka.katuu

        Vois jonkun lahjoituksen laittaa, mikäli hän ottaa sellaisia vastaan. Olen kerran aikaisemminiin lahjoittanut eräälle tubettajalle.
        Onko hän miten tunnettu ja seurattu muualla kuin alkoholipalstalla? Työkaverini osallistuu varmasti, sen verran moneen kertaan on toistemme päitä yritetty irrottaa O:-)

        Niin mistä se palkka maksettiinkaan???


      • Hauka.katuu kirjoitti:

        Vois jonkun lahjoituksen laittaa, mikäli hän ottaa sellaisia vastaan. Olen kerran aikaisemminiin lahjoittanut eräälle tubettajalle.
        Onko hän miten tunnettu ja seurattu muualla kuin alkoholipalstalla? Työkaverini osallistuu varmasti, sen verran moneen kertaan on toistemme päitä yritetty irrottaa O:-)

        Niin mistä se palkka maksettiinkaan???

        En oikein tiedä kylmiksen "kuuluisuudesta". Varmaan lähinnä s24,varmaan muuallakin kirjoittelee mutta en sitten tiedä. Eiköhän kylmikselle kelpaa vaikka lahjakorttina se elokuva homma niin saa ite valita millon ja minkä näytöksen katsoo ettei kukaan voi tehdä 3-D hyökkäystä. Mielenkiinnolla seurataan milloin kylmis tulee linjoille. Feikkien on turha koittaa mitn kun aina voin viimeistään kylmikseltä iteltä varmistaa asian esim soittamalla sille


    • Hauka.romuttajana
    • Huh! Join pikkutunneille asti kylmikselle tyhjiä pulloja joilla rahoittaa se elokuva. Pitäisiköhän taas tänään. Rankkaa tämmöinen hyväntekeväisyys

      • Raitis-Make

        Älä feikki aina vingu


    • parempi_sijoitus

      Vuokrataan kylmikselle mieluummin kunnon huora. Sellainen joka imee alkoholisoituneen ruunan lerputtavan katkaravun juhlakuntoon vaikka kuinka monen nobelanerin jälkeen.

      • Ihme ettei kukaan ole ehdottanut tissua vielä


      • hyvinkään_asema
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ihme ettei kukaan ole ehdottanut tissua vielä

        Kylmis ei ole homo.


      • Hauka.2

        Onko Oulun leffateatteri finnkino yhtiötä? Voisin käydä jumbon finnkinossa maksamassa osan ja sä sit lunastaisit liput ja toimittaisit kylmikselle. Tai jotenkin.. Siihen vois laittaa poppareita, karkkii ja limuu.


      • Hauka.piristyi
        hyvinkään_asema kirjoitti:

        Kylmis ei ole homo.

        Ei ole tissukaan ainakin niin se mustapipoinen mies minulle sanoi.


      • Hauka.2 kirjoitti:

        Onko Oulun leffateatteri finnkino yhtiötä? Voisin käydä jumbon finnkinossa maksamassa osan ja sä sit lunastaisit liput ja toimittaisit kylmikselle. Tai jotenkin.. Siihen vois laittaa poppareita, karkkii ja limuu.

        Joo finnkino on keskustassa on ainakin yks yks joku pikkunen keskustan laidalla


      • tissu_imee
        Hauka.piristyi kirjoitti:

        Ei ole tissukaan ainakin niin se mustapipoinen mies minulle sanoi.

        Miksi sitten sanakirjassa homon kohdalla on tissun kuva?


    • 99654678854325

      Olen messissä. Voin lähettää suoraan Kylmikselle Finnkinon leffalipun jos saan osoitteen vai mitä elokuva teattereita siellä Oulussa on???

      • Hauka.katuu

        Torikadulla on finnkino. Tämä alkaa kuullostamaan suunnitelmalta, vielä kun kylmis sanoo mielipiteensä tähän.

        Tossa entresse ostarilla on muistaakseni finnkino vai missä espoossa... Ei ku se on isossa omenassa.


      • Hauka.katuu kirjoitti:

        Torikadulla on finnkino. Tämä alkaa kuullostamaan suunnitelmalta, vielä kun kylmis sanoo mielipiteensä tähän.

        Tossa entresse ostarilla on muistaakseni finnkino vai missä espoossa... Ei ku se on isossa omenassa.

        Kylmis pitää välillä parin päivän taukoja palstalta kun toipuu pahimmista ryyppäilystään. Ja nyt tais olla kova tahti oluen juonnissa päällä niin voi olla hiljais vielä pari päivää


    • 9987543643225

      Joo jää laittamatta leffa lippu jos ei ole tarkkaa osoitetta. Ei postinjakajan homma ole selvittää osoitetta sen tarkemmin, kun mitä kirjeessä lukee. Joten antaa olla.

      • Hauka.piristyi

        Sen voi tehä vaikka silleen et maksaa ja lähettää koodin spostiin ja kylmis tai saunis lunastaa sen. Tietääkseni ärrältäki voi lunastaa.

        Tietysti jos annan mun tarkan osoitteen niin voin lähettää puolestasi.


    • 998753676543

      Kylmis voi mennä vaikka katsomaan uuden tähtiensodan 3d:nä.

      • Kk__

        Katson kaikki elokuvat TORRENT-palvelun kautta.


    • Saunis aktivoi tuo suomi24 sähköposti niin lähetän lipun sinne niin voit antaa sen Kylmikselle sitten. Ostin lipun äsken ja sä pakotat sen menemään sinne leffaan.

    • Vieläkään ei olla saatu kylmiksen mielipidettä asiaan. Se kävi kommentoimassa vaan pääsiäis ketjuun että sillä oli sillon kerran oikeesti puukko kädessä jota heilutteli postiluukusta mua kohti. Se on totta :D

      • Kylmät_kädet___

        Käytä itse se elokuvalippu, forward-lahjoitan sen sulle, kuten telkkarin tapauksessa. Mua ei helpolla saa ihmisten ilmoille, muutakuin pakosta.


      • Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Käytä itse se elokuvalippu, forward-lahjoitan sen sulle, kuten telkkarin tapauksessa. Mua ei helpolla saa ihmisten ilmoille, muutakuin pakosta.

        Käy kännissä siellä? Pari nobee alle ja menoks


      • Kylmät_kädet___
        sauna_timppa kirjoitti:

        Käy kännissä siellä? Pari nobee alle ja menoks

        Asia on loppuun käsitelty.


    • 98754334443223

      Meet Kylmis päivä näytökseen katsomaan kännissä uuden star warssin. Ei siellä ihmisiä siihen aikaan ole.

      • Kk__

        Lataan sen Pirate Baylta, kun tulee kunnon 720p versio. Pyörii VLC-playerilla, vaikka Youtube-videot ei sillä tasolla pyörikkään meikän romuilla.


      • 98644666456754

        Käytä mieluummin rarbg sivua kuin piratebaytä.


      • hauka.hihittäää

        Nettivinkki laitettu. Osoitteita ja nimiä on tiedossa :D Helppo kohdentaa.

        Ostakaa leffanne!


      • Kylmät_kädet___
        hauka.hihittäää kirjoitti:

        Nettivinkki laitettu. Osoitteita ja nimiä on tiedossa :D Helppo kohdentaa.

        Ostakaa leffanne!

        Pyyhin muistitikun katsomisen jälkeen, kolmeen kertaan. Mitään jälkiä löydy ladatuista torrenteista, joten saat korkeintaan sakot perättömästä ilmiannosta.

        Tietenkin jos rysän päältä yllätettäisiin katsomasta elokuvaa, mutta koskaan ette voi tietää, milloin katson.


      • hauka.sormi.nenässä

        hähähääää ... hih...

        Oliko mikrokuiturätti, kun pyyhit? hih!


      • tähtisoturi
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Pyyhin muistitikun katsomisen jälkeen, kolmeen kertaan. Mitään jälkiä löydy ladatuista torrenteista, joten saat korkeintaan sakot perättömästä ilmiannosta.

        Tietenkin jos rysän päältä yllätettäisiin katsomasta elokuvaa, mutta koskaan ette voi tietää, milloin katson.

        Entä jos poliisi tekee ovihyökkäyksen juuri kun olet katsomassa alasti siinä spermaisella nojatuolillasi juuri tbpstä lataamaasi tähtiensota elokuvaa kuulokkeet korvillasi.


      • päissään_hullu
        tähtisoturi kirjoitti:

        Entä jos poliisi tekee ovihyökkäyksen juuri kun olet katsomassa alasti siinä spermaisella nojatuolillasi juuri tbpstä lataamaasi tähtiensota elokuvaa kuulokkeet korvillasi.

        Kylmis vastasi videolla:
        https://www.youtube.com/watch?v=fMiGXK62HNI


      • hauka.hihittäää

        Niin tallensin ton videon... sähän niinkuin tunnustit tekosi... Siihen lisätään prtscr napilla tallenetut jutut ihmisten vihaamisesta ja tappamisen halusta ja muutamista uhkailusta... kyllä ne poliisist mielellään seulovat mahdolliset väkivallantekijät pois kaduilta kuleksimasta.

        Pistä lisää videoita ja viestejä. Tallennan kaiken, samoin teen saunikselle ja tissullle. Ihan kaikki media tallentuu seagaten keraamiselle levylle.

        Netti on ihana paikka... No joo... nyt pitää mennä nukkumaan.. katso kylmis miten tosissas otat... tallentaminen on ok, mut jakaminen on eri juttu.

        Heippa!


      • V__
        hauka.hihittäää kirjoitti:

        Niin tallensin ton videon... sähän niinkuin tunnustit tekosi... Siihen lisätään prtscr napilla tallenetut jutut ihmisten vihaamisesta ja tappamisen halusta ja muutamista uhkailusta... kyllä ne poliisist mielellään seulovat mahdolliset väkivallantekijät pois kaduilta kuleksimasta.

        Pistä lisää videoita ja viestejä. Tallennan kaiken, samoin teen saunikselle ja tissullle. Ihan kaikki media tallentuu seagaten keraamiselle levylle.

        Netti on ihana paikka... No joo... nyt pitää mennä nukkumaan.. katso kylmis miten tosissas otat... tallentaminen on ok, mut jakaminen on eri juttu.

        Heippa!

        Kylmiksen videot ovat todellakin juridisesti raskauttavia, sillä tyyppi uhkaa laulaa hanuri-version tästä biisistä. Pystyykö sen ääni tähän? En usko.

        https://www.youtube.com/watch?v=0QD8kZMYDvA


      • hauka.hihittäää kirjoitti:

        Niin tallensin ton videon... sähän niinkuin tunnustit tekosi... Siihen lisätään prtscr napilla tallenetut jutut ihmisten vihaamisesta ja tappamisen halusta ja muutamista uhkailusta... kyllä ne poliisist mielellään seulovat mahdolliset väkivallantekijät pois kaduilta kuleksimasta.

        Pistä lisää videoita ja viestejä. Tallennan kaiken, samoin teen saunikselle ja tissullle. Ihan kaikki media tallentuu seagaten keraamiselle levylle.

        Netti on ihana paikka... No joo... nyt pitää mennä nukkumaan.. katso kylmis miten tosissas otat... tallentaminen on ok, mut jakaminen on eri juttu.

        Heippa!

        Mitähän niissäkään on tallentamista? Siis sinällään ihan samahan tuo mulle on mutta kunhan ihmettelen miks joku näkee vaivaa tuommoseen turhuuteen?


      • Kk__
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitähän niissäkään on tallentamista? Siis sinällään ihan samahan tuo mulle on mutta kunhan ihmettelen miks joku näkee vaivaa tuommoseen turhuuteen?

        Tyyppi vain trollaa.


      • Kylmis__

        kaljat loppu...kaamea rapula..huoh..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe