jos saisi tietää totuuden sinun ja teidän jutusta. joka on minun juttu. :D
thx.
Varmaa ois lurjuksena hymyilyä, on nyt kun tiedän sen...olen täällä netissä ja linjoilla monta kertaa päivässä kaivattusi. :D
Taidat kuitekin jota peitelläkseen sitä vehtailla muiden kanssa. Naine.
Mitähän maailma miettisi? :DD
11
75
Vastaukset
- naenaenaeloelol
Ootte te kaikki aika veitikoita.
Menipä se sinulle syvälle..harmi että purit sen minuun. Tai kiva jttu! =D Teet jo varmasti kuumeisesti jotain joka peittää tuon häpeä tahrat??!!
Olet niin hyvä, kun viimeinen suorituksesi. :;D - hiivahiutale
Melko tuhmaa. Voisin leipoa sun pullia palkaksi :)
- hiivahiutale
Piti olla "sulle". Ihan kamala ajatusvirhe, anteeks!
- pullaaleipomoon
hiivahiutale kirjoitti:
Piti olla "sulle". Ihan kamala ajatusvirhe, anteeks!
No mitäpä tuosta minun mainetta yritetty aina tuhota.
- kuuleppasiellä
maailma ei miettisi pierun vertaa tommosta, heräähän todellisuuteen ja ymmärrä millä on merkitystä ja millä ei.
- kurjuuslurjuus
Rahalla on merkitystä yhteiskunnassa, rakkaudella parisuhteessa. Tuosta ensimmäistä ei kannata jakaa ehkä kuitenkaan kaikkien kanssa ettei joudu hyväksikäytetyksi.
- Voineejäähä
juttusi maailmanhistoriassa sinne häntäpäähän.
- NavassaPyörii
Täällä mitään kaivattuja oo koskaan ollutkaan, tympiö. Varmaan tulis maailmalaajuinen levikki tuosta jutusta, sun mielestä.
- kustiahaudalle
Kaivat minulle kuopan.
Siellä on tämän lurjuksen hyvä levätä. - itsepäätät
kustiahaudalle kirjoitti:
Kaivat minulle kuopan.
Siellä on tämän lurjuksen hyvä levätä.Mätäne sinne.
- olenyksinäinenolen
itsepäätät kirjoitti:
Mätäne sinne.
Mätänemistila ollut käynnissä jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648