Kaikki äänet kuuluu kassulla naapuriin

OK-Kurko

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001133459.html

Neukkukuutiossa ei voi tehdä mitään, naapurit häiriintyvät metelöinnistä.

Ymmärtäähän sen, että kaikki äänet häiritsevät, jos hermo on tiukalla. Ördays parvekkeella ja aaltopellinpalan ympärillä, oksennus rappukäytävässä, ruuan käry postiluukusta, naapuri nukkuu 10 sentin päässä. Huhhuh, mitä elämää!

Onneksi itsellä OK-talo.

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmeeta_on

ei voi lauantaiaamuna aikaisin korjata eikä käyttää moottorisahaa tai mopoa olkkarissa kuten savella

• ok-kuningatar

Tuollaistahan se elämä on kasarmilla, aivan poikkeuksetta. Kaikki kuuluu, kaikki häiritsee. Tuon kirjoittajalla ilmeisesti ei ole naapureina Ritua ja Raipea, jotka laulaisivat Mombasaa tahattomassa kaanonissa.

Itse asuin talossa jossa naapurilla oli huomauttamista astioiden pesemisestä eli tiskaamisesta. Kyseessä oli helsinkiläinen arvoasunto kantakaupungissa.

• ok-säännöllinen.siemensy

Auuts. Huhhuh!!

Luulin, että kantakaupungin arvoasunnoissa
        A) ei kuuluisi tiskauksen äänet naapuriin
        B) olisi tiskikoneet

Mutta ei kumpaakaan. HUH

Onneksi on oma ok-talo.

• JosSaisiSähköä
        ok-säännöllinen.siemensy kirjoitti:

Auuts. Huhhuh!!

Luulin, että kantakaupungin arvoasunnoissa
        A) ei kuuluisi tiskauksen äänet naapuriin
        B) olisi tiskikoneet

Mutta ei kumpaakaan. HUH

Onneksi on oma ok-talo.

Kapean tiskikoneen saisi ehkä asennettua kaasulieden tilalle.

• EnMuuttaisMitäänPois

Mun mielestä on kiva aina poiketa kassulle. Perjantai ja lauantai-iltasin voi kuunnella hetekoiden natinaa, kännisten örväämistä ja katella viranomaisia ja sairaanhoitohenkilökuntaa työssään.

• EnMuuttaisMitäänPois

Sinipukuset vie aina pahimmat ördääjät rauhottumaan hetkeksi aikaa.

• Taasnäitä

Omiin nuoruusmuistoihin kuuluu asuminen Töölössä. Asuin ylimmässä kerroksessa ja seinänaapureita oli tasan yksi eli yksi 80 viehättävä rouva. Muutenkin koko alue oli porvariston hillittyä charmia mikä sopi minulle hyvin kun tein jatko-opintoja silloin.
      Elämä ei kuitenkaan ollut pelkästään työskentelyä, minulla oli nimittäin tyttöystävä. Se olikin oikein söötti ja hiljainen typy, paitsi sängyssä. Jessus sitä ääntä kun sitä pantiin, ja kyllä minä sitä paninkin. No, väliseinät siinä talossa olivat kanankakkaa ja kaikki kuului tietysti läpi. Naapurin rouvat olivat hienotunteisia eivätkä suoraan sanoneet mitään mutta sitä tytsyä ne katsoivat kuin käärmettä. Jopa minä huomasin sen. Se vanha rouva teki lopulta asunnossaan remontin ja laittoi äänieristykset seiniin. Taisi kyllästyä siihen kirkumiseen. Alakerran naapurikin lähetti nootin postiluukusta.
      No minkä minä sille voin, ja ei se ääni minua häirinnyt vaikka jouduin kuuntelemaan sitä ihan vierestä.
      Tällaisia nuoruusmuistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      283
      3522
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      22
      1958
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      41
      1603
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1139
    6. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      75
      1115
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      91
      928
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      811
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      747
    Aihe