Apua

Siru2

Huomenna tulee mies kylään. En oo ollut treffeillä vuosiin. Mää oon ihan hermoraunio...

20

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaskaJ40

      Joko sinuakin viedään. Minä kun vähän ajattelin... ;)

      • Siru2

        he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.


      • japanitar
        Siru2 kirjoitti:

        he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.

        Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)


      • Siru2
        japanitar kirjoitti:

        Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)

        esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...


      • JaskaJ40
        Siru2 kirjoitti:

        esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...

        Kiirettä täytys pitää, mutta kun minä olen niin ujo ;)


      • Siru2 kirjoitti:

        esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...

        etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))


      • Siru2 kirjoitti:

        esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...

        ensimmäisenä muista informoida kissoja. Jos ne sattuu säikähtämään sitä miestä niin, että häntä karahtaa paksuksi ja pystyyn, se on kuule selvä merkki miehelle...:))


      • Siru2
        madson kirjoitti:

        etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))

        .. siis kuuluu pikku jännitys asiaan..
        Niin kuulemma on toisessakin päässä.

        Kisulleni olen jo jutellut paljon, että meille tulee vieras. Se pönttö vaan kääntyy selälleen: "rapsuta mua mahasta". Oisinpa narttukissa:)


      • tosi-jorma
        Siru2 kirjoitti:

        esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...

        pois, kaikki luistaa luonnollisella tavalla.. Siis älä jännitä.. Kyllä se siitä..


    • Kokonainen

      sinä "vauhtia" joudut hakemaan, voi pyhät sylyvit...No jo on...eikö sulla ole yhtään ystävää??

      Kysyn ihan kaikella ystävyydellä...en provoillen ,vaan ehkä hieman kummeksuen..

      • Jarkke

        onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.


      • KokonaineN
        Jarkke kirjoitti:

        onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.

        nyt en ehkä ymmärtänyt lukemaani ..


      • Siru2
        Jarkke kirjoitti:

        onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.

        No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.


      • Siru2

        On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
        On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.


      • JaskaJ40
        Siru2 kirjoitti:

        No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.

        että sinua onnistaa.

        Jos jostain syystä niin ei käy, niin voin lohduttaa sinua. Ei miehet maailmasta lopu ja mekin jaksamme odottaa ;) eli ei muuta kun zemiä.


      • Jazmike-63
        Siru2 kirjoitti:

        On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
        On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.

        munkin puolesta, että treffit onnistuis kivasti. Jo vain se jännittää kun ei oo vuosikausiin tarvinnu treffailla. Mutta toivotaan että se on ihanaa jännitystä:)


      • KokonaineN
        Siru2 kirjoitti:

        On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
        On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.

        asia selkis. Onnea treffeille. Ja pikkuinen neuvo, kokemuksen rintaäänellä: ole vain oma itsesi. Miehet eivät hae täydellisyyttä, vaan aitoa, rehellistä naista. Se Siru riittää.


    • Huomenna iltapäivällä sä vasta hermoraunio olet :).
      Yritähän nyt kuitenkin ens yönä nukkua että olet sitten pirteä treffeillä. Lykkyä tykö.

      • Siru2

        Kiitti vaan lohdutuksesta:) Taidat olla oikeessa.. No, mää koitan ottaa rennosti. Ihminenhän sekin on ja jännittää kuulemma kans. Sovitaanko, että huomenna tähän aikaan on jo paljon kivempi olo;)


    • jepulis

      Ole oma ittes, siitä se lähtee.

      "on ollut aika lauhaa viime päivinä,
      yleensä on paljon pakkasta"

      "no onneksi tuli lunta niin pääsee hiihtämään"

      "huomasitko joulun aikaan upeen täysikuun"

      Nää on hyviä, kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe