Minulla epäillään välilihan alueella valkojäkälää, haavaumia, kutinaa ja kirvelyä löytyy. Lääkäri käski rasvata novalanin perusrasvalla nyt alkuun, koska iho on sieltä kuivan näköinen ja häpyhuulista myös. Vielä hän ei kortisonivoidetta määrännyt, vaan käski seurata tilannetta.
Kuinka te olette tuota hoitaneet ja kaikki mahdolliset vinkit ovat tervetulleita. Välistä on todella tuskallista, kun kirvelee ja yöllä kutittaa mahdottoman paljon. Tuntuu, että pelkkä perusrasvaus ei riitä yksistään. Voiko tästä sairaudesta koskaan parantua.
Valkojäkälän hoito
1712
3
1806
Vastaukset
Minulle on gynekologi määrännyt Bemetson-K nimistä voidetta ,jota käytän 2-3kk välein aina 2 viikkoa yhtäjaksoisesti. Muulloin käytän muita perusvoiteita. Pysyy kutiamatta pitkiäkin aikoja,hyvä hygienia on tärkeää.
- Anonyymi
Tacrolimusin voide 0,1 auttaa,sitä saa vain reseptillä
- Anonyymi
Ei voi..eikä siihen auta mikään novalani.Kunpa olisin saanut kunnon voiteet heti alussa niin tilanteeni olisi parempi..nyt 11 vuotta jälkikäteen ajattelen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463