auttakaa mua

auttakaaa

Eli yks mulkku jätkä kiusaa mua ja oon siis itekkin poika. Sitten se vielä harrastaa kaikkia mahdollisia taustelulajeja ja käy salilla ja nyt se on pari kertaa tehny niin että se lyö mua tai ottaa jotain ihme paini otteita. Sitten aina ku oon samassa paikassa sen kanssa niin se kiusaa koko ajan. Se haukkuu mua homoks ja sanoo että mä haisen. Sitten jos vaan ignoraan niin se vittuilee silti koko ajan koska jotkut nauraa sen jutuille. Ja sitten kun en vastaa niin se saattaa alkaa kysyy jotain ihan normaalia ja sitten kun vastaan niin se alkaa taas kiusaamaan. Ja sitten kun joku puhuu mulle niin se sanoo että sä oot saanu uuden kaverin ja alkaa siitä vittuilemaan ja sitten kukaan ei haluu olla mun kanssa. Yks mun tuttu on pari kertaa sanonu mulle että älä välitä siitä ja että se on aina tommonen. Kylä se joskus vähän on muillekin vittuillu muttei samanlailla ku mulle. Ja se ei oo aina ollu mulle tommone se oli mun kaveri aiemmin mutta sitten ku me ei enään nähty vapaa ajalla niin vähän sen jälkeen se alko kiusaamaan. Ja ei kukaan mua viiti siinä puolustaa ku se kiusaa. Aina kun sanon jotain tai vaan oon jossain niin se haukkuu ja joskus lyö. Ei mikään auta siihen. Ja nyt yks toinenkin on alkanu vähän kiusaamaan niinku joskus pitää ovea kiinni ja yrittää estää mua pääsemästä siitä. Ja mulla ei oo yhtään hyvää kaveria. Ja se vittuilee aina siitäkin kun mulla ei oo kavereja. Ja aina lun se näkee mut se huutaa täysiä mun nimeä ja tulee lyömään ja haukkumaan.
Auttakaa mua että saan tän loppumaan.

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalaut.... luuletko sä oikeesti et sä löydät täältä jotain oikeeta apua?!

    • Moi,

      Onko sinun mahdollista puhua asiasta koulukuraattorin tai kouluterveydenhoitajan kanssa? Voisiko koulussasi olla "reilua" erityisopettajaa, jolle uskaltaisit kertoa asiasta? Kiusaaminen on kiellettyä.
      Olen hyvin pahoillani, että olet joutunut sietämään kiusaamista.
      Halutessasi voit kirjoittaa:
      [email protected]

      Tsemppiä!

    • 100percentfag

      Tuohan on jo ihan selvä juttu, se sun "kiusaaja" on ihastunu suhun ja yrittää saada sun huomioo ja ihailuu. Ja se lyö koska haluu koskettaa sua.

    • 678996379

      Käske niitte kiusaajien ensi kasvattaa pienet pilinsä ja sitte tulla huutelee!
      Tosi raukkamaisii paskakasoja koko porukka!

    • Kkkjj

      Kysy mikä sen ongelma on

    • reenaajat

      Hankala tyyppi jos käy päälle,opettele joku vastaliike mihin se ei osaa varautua.niin kauan se uhoo kun alistut.tosin koulus lyömisestä voi viedä asian reksille mut entiä tehoaako tollaseen puhuttelut.sit tietty voi uhata tehä rikosilmotuksen pahoinpitelystä.tollaset melonit kainalos uhoovat tyypit on häpeäksi tosi treenaajille,ne saa itkupotkuraivarit kun joku keltanokka saa ne mattoon,nähty on:)

    • foley

      Jos se tyyppi kamppailee jossain seurassa niin se lentää pihalle sääntörikkomuksesta,oppeja ei kokeilla siviilissä viattomiin.konstit on monet älä alistu.

      • jikotai

        Hyvä huomio. Ilmoita sen jätkän seuralle tapahneesta, niin se saa pyyhkeitä.


    • Kysy siltä suoraan, että miksi se kiusaa heikompiaan.

      Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle.

    • 244544

      Servaa se jollakin tavalla.

    • Kiinnostunutmies

      Minkä ikäinen olet?

      • Kiinnostunutmies

        Ja minkä ikäinen se on


    • miesparka vain yrittää ilmaista rakkauttaan sinulle

    • ex-kamppailuharrastaja

      Jos kamppailulajien opettajat saa tietää kiusaamisesta, niin varmasti ottavat tyypin puhutteluun. Eli uskoisin, että kiusaaminen loppuu siihen. Jos et itse voi ottaa kaverin kamppailopettajiin yhteyttä, niin ehkä vanhempasi tai vaikkapa opettaja/kuraattori voisi ottaa.

    • Hei_pikku_hinttari

      No ota neiti siltä oikein tulisesti suihin. Imaise siltä pallit veks. Kyllä kiusaaminen loppuu.

    • Poliisi_Setä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe