Onko noin kallis laite maksettava omasta pussista? Tuolla sivulla kerätään potilaalle rahaa..tähänkö Suomessa on menty?
https://www.gofundme.com/zwskuszg
Tahdistin 17 000 euroa?
7
73
Vastaukset
- huijari
No ei todellakaan tarvitse itse maksaa!Itselläkin on uusinta huutoa oleva 100 000e maksava saksalainen mersu rinnassa,yhteiskunta maksaa,ei tarvi kerjätä tuollai!
- gvbhnjmkl
Kusetusta koko homma. Mutta kai tuollaiseenkin kusetukseen joku nuija rahojaan antaa.
- sairaanhyväsydän
Ei todellakaan tarvitse. 2 viikon hoitopäivämaksuista laskutettaisiin potilaalta 14x40 eu ja kun se menee n. 700 ekun maksukaton yli, paljon vähemmän. Kaikki tahdistimet tai vaikka elinsiirrot maksavat oikeasti tosi paljon-mutta ei niitä potilas maksa. Tämä jos julkisen puolen sairaalassa hoidossa- ja kaikki tuo oikeasti vaativa toiminta taitaakin olla sinne keskitettyä. Itselläni on 4 vuotta sitten laitettu ns. eteiskorvakkeen sulkulaite ja maksoin itse vain normaalihoitopäivämaksut eli n. 80 ekua, ns. kuntalaskutus 10 000 ekun luokkaa.
Siinäpä se onkin todellinen haaste antaa hoidot niistä oikeasti hyötyville, selkeitä hoitolinjauksia on tehty eri aloille-- minusta se on hyvä ja tasapuolistaa syrjäseudullakin asuvien oikeutta päästä hoitoihin.
Olisiko oikeus odottaa sydänpotilailta tupakoimattomuutta ja sitoutumista hoito-ohjeisiin, koska itsehän siinä olisi ensisijainen hyötyjä.
Monenlaista huijausyritystä sitä näyttää keksittävänkin. - eko_teko
Tuli vaan mieleen, että jos tuo sydämentahdistin on noinkin kallis, niin kierrätetäänkö noita? Toiminta-aikahan on useita vuosia, jopa lähemmäs kymmenen.
- henkilökohtaista
Ei kierrätetä,jokaiselle asennetaan uusi,ihan pakasta vedetty laite,tehtaan edustaja on aina paikalla leikkauksessa.Eihän tekohampaitakaan kierrätetä...jos haudataan maahan,laite jää paikoilleen,jos tuhkataan,se pitää poistaa.
- tahdistettutyttö
Ei ole tehtaan edustaja paikalla tahdistimen asennuksessa. Mistäs moinen ajatus?
- henkilökohtaista
Minun kohdallani on ollut vieläpä sama henkilö!Häneltä on saanut kysyä jos on epätietoisuutta...jospa ei kaikkien merkkien kohdalla ole?Menossa on jo toinen tahdistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039