jestas mikä paksa

kjhgfnhg

vielä huonompi kuin toijotin yäääääk
kaikki hajoo.

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaa_kehään

      Toyota on laatuikoni, eli sen kestävyys legendaarisen kovaa. Ihan hölmöä verrata Renaultia siihen, Rellu on taas markkinoiden huonolaatuisin merkki eli ihan toinen ääripää autotekniikassa, jossa Toyota on johtava valmistaja koko maailmassa.

    • nääonnäitä

      Tojo-pojut taas tekee älyttömiä aloituksia muiden merkkien palstoille ja vastailee niihin itse. Pakkohan se on kilpailijoita mollata kun tojon myynti vaan laskee eikä se pärjää edes huijarimerkki volkkarille.
      Uusi Megane koetaan Toyota-leirissä uhaksi. Onhan Megsu paljon tyylikkäämpi ja kaikilta osin parempi kuin takaisinkutsukierteessä rypevän Toyotan nitisevä ja ruostuva Nauris

      • Haavemaailmaa

        No just, se Meksu on puhkiruostuneena jo paalattu, kun Tojo on vasta kunnolla sisäänajettu. Kaikki tietää rapeaa ranskalaiset, vaikka voihan se tekniikka tietysti pettää ennen peltejäkin.


      • puurastaja
        Haavemaailmaa kirjoitti:

        No just, se Meksu on puhkiruostuneena jo paalattu, kun Tojo on vasta kunnolla sisäänajettu. Kaikki tietää rapeaa ranskalaiset, vaikka voihan se tekniikka tietysti pettää ennen peltejäkin.

        Nyt menee ihan poskelleen tuo artikkeli. On nimittäin 11 Tojotoo ollu. On kerenny tutustuu niihin ihan perinpohjaisesti, että et kehtois vääristellä asijoita. Ainakaan moittia muita. Kaikissa puutteita. Ei Tojotakaan ole puhdas pulmunen. Ruostuu ja vikojakin tulee, ihan samoilla kilometrimäärillä.


    • niinkunluetaan

      Toyotan laatuikonin maine perustuu sen lyhyeen huoltoväliin, kas kun ne korjausta vaativat kohteet korjataan siellä huollossa. Muita merkkejä joudutaan korjaamaan. Se on vähän sama kun Audi-kuskeilla, kaverin audista hajos kytkin niin se vietiin huoltoon.

    • arizwängz

      Vi**TTU kakhvakin jäi käteen cliosta kun ovea kiinni nyppäsin on akan auto tosioin itsellä Laguna mutta en saa sitä käyntiin

      • puurastaja

        Kannataisiko sitä käyttää korjaamolla. Kyllä ne normaalisti toimii autot nääs. En minä itke täällä jos Hyundaista kahva jää käteen, taikka Avensis ei lähe käyntiin, hinuri sitä varten jolla se viedään korjaukseen. Näitäkin sattuu se kuuluu tähän autoiluun. Olipa se merkki mikä tahansa. Muutenhan ne korjaamot sais lopettaa jos ei mitää autoihin tarvitse tehdä.


      • VainJapsilla
        puurastaja kirjoitti:

        Kannataisiko sitä käyttää korjaamolla. Kyllä ne normaalisti toimii autot nääs. En minä itke täällä jos Hyundaista kahva jää käteen, taikka Avensis ei lähe käyntiin, hinuri sitä varten jolla se viedään korjaukseen. Näitäkin sattuu se kuuluu tähän autoiluun. Olipa se merkki mikä tahansa. Muutenhan ne korjaamot sais lopettaa jos ei mitää autoihin tarvitse tehdä.

        On Autoja ja autoja ja Rellu kuuluu tuohon jälkimmäiseen luokkaan. Koskaan ei tiedä aamulla, lähteekö käyntiin vai ei, hajoaakoa tänään jokin paikka, taasko tulee hylätty katsastuksesta.... Taas jokin luotettava japsimerkki pelaa vuodesta toiseeen yhtä luotettavasti, ei koskaan huolia ja aina turvallisesti ja mukavasti perille. Katsastusta ei tarvitse jännittää eikä muuta kuin normaalit määräaikaishuollot ja vaihdossa hyvitetään mukavasti. Ja pienenä bonuksena saat järki-ihmisen maineen, kun et sotkeennu mihinkään vähän arvostettuun ja pilkattuun merkkiin.


      • puurastaja
        VainJapsilla kirjoitti:

        On Autoja ja autoja ja Rellu kuuluu tuohon jälkimmäiseen luokkaan. Koskaan ei tiedä aamulla, lähteekö käyntiin vai ei, hajoaakoa tänään jokin paikka, taasko tulee hylätty katsastuksesta.... Taas jokin luotettava japsimerkki pelaa vuodesta toiseeen yhtä luotettavasti, ei koskaan huolia ja aina turvallisesti ja mukavasti perille. Katsastusta ei tarvitse jännittää eikä muuta kuin normaalit määräaikaishuollot ja vaihdossa hyvitetään mukavasti. Ja pienenä bonuksena saat järki-ihmisen maineen, kun et sotkeennu mihinkään vähän arvostettuun ja pilkattuun merkkiin.

        Nyt ei voi kun ottaa osaa sinun kolhitulle autuoilu elämälle. Suosittelen että ei muuta kun Japsiautokaupoille. Taikka ne nyt enempi Euro/Japseja. Taisi olla että Turkissakin valmistetaan. Se ei vielä Euromaa ole. Minulla oli 4-Avensista. Ne tehtiin Englanissa. Oli vikoja ja jännitystä, nyt olen Renaultteja pitänyt ja on Korealaisiakin. Korealaisissa on vikoja, mutta niistä tuonnempana. Jos joku sattuu tietoja niistäkin haluamaan. Onko sinulla kaksi Renaulttia , et ole kuiteskaan luopunut, ajattelit että saat testailla ja sitten kertoa kuinka hyvästi ne pelanneet. Hyvästihän ne kun vielä ovat ajokunnossa.


      • japsilaatuahehe

        Vaimon Avensiksessa laukes turvatyynyt kesken ajon ja kun vaimo tämän jälkeen jarrutti voimakkaasti niin turvavyö katkesi. Samassa kaasu jumittui pohjaan mutta onneksi sylinterikansi hajosi (D4D-moottori) ja auto pian sammui ja pysähtyi.
        Oma Corolla syttyi yhtäkkiä palamaan kun yritin avata sähköikkunaa. Mutta täähän on sitä japanilaista laatua sitten varmaan. Renun omistaja pääsee vähän vähemmällä jännityksellä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe